Wyzwanie kwiecień 2016 - czwarty etap przygotowań do lata 2016 - edycja 2

Rozpoczynamy czwarty etap przygotowań do lata! Systematyczne ćwiczenia to podstawa pięknej i nieskazitelnej figury, dlatego kontynuujemy treningi i pacę nad własnym ciałem. Nie odpuszczamy, dając z siebie jak najwięcej. 

W tym roku seria wyzwań "Przygotowanie do lata 2016..." będzie wyglądała nieco inaczej niż w poprzednim roku. Do lata mamy sześć miesięcy i według nich podzielono etapy wyzwań. Tak pokrótce plan wyzwań będzie zawierał w pierwszej kolejności treningi cardio, dzięki którym spali się nadmiar tkanki tłuszczowej i nabierze kondycji. W dalszych częściach wyzwania będą miały wdrażane treningi z obciążeniem w celu wysmuklenia ciała. 
reklama


Czwarty etap przygotowań do lata już nie przelewki. Od tego miesiąca podnosimy poprzeczkę w treningach. Przez kolejne trzy wyzwania musisz zaopatrzyć się w ciężarki, hantle lub pełną butelkę wody (którą wykorzystasz jako obciążenie). Każdy dzień treningowy składa się z innych ćwiczeń, dzięki czemu nie znudzisz się i podtrzymasz motywację do ukończenia wyzwania w 100%.


W tym miesiącu tak, jak w poprzednich popracujemy nad spaleniem tkanki tłuszczowej, jednak teraz w głównej mierze skupimy się na wyrzeźbieniu i uwidocznieniu wszystkich Twoich mięśni. Przygotowane treningi w "Czwartym etapie przygotowań do lata..." będą trwały około 60 minut. Niektóre z treningów mogą być bardziej wymagające od innych, dlatego jeżeli poczujesz, że dane ćwiczenie jest zbyt wymagające dostosuj je do siebie.

Każdy trening zawiera rozgrzewkę, trening główny oraz stretching na samym końcu . Nie pomijaj żadnej części treningu, wszystkie są ważne i spełniają określone zadanie.
reklama


Jak widzicie będzie się działo..Przed pamiętajcie o dokładnych pomiarów ciała.
Jak dokonywać pomiaru obwodów ciała? >> Kliknij TU
Tabela do wpisania wyników pomiarów >> Kliknij TU
Zobacz Metamorfozy naszych fanów >> Kliknij TU


WAŻNE:
1. Zaplanuj odpowiednie posiłki – zwiększysz wówczas efekty
2. Zrób zdjęcie przed rozpoczęciem wyzwania
3. Zrób pomiary ciała- bardzo ważne (wiele osób później żałuje, że tego nie zrobiło)
4. Systematycznie Trenuj! Pisz komentarze, że Trening Zrobiony
5. Wyznacz sobie cel na wakacje 2016 – zapisz go na kartce! Wrócisz do niego w lipcu :)



Moje rady dla Was:
Nie możemy się poddawać. Powiedz sobie dam radę!!
Jeżeli nie możesz wykonać jakiegoś ćwiczenia, odczekaj kilka sekund i wróć do ćwiczeń (we własnym tempie). Dopasuj trening do swoich możliwości. Treningi zostały tak ułożone, aby nie nudziło Wam się :) Wyciskamy z siebie siódme poty, ale mamy cel!! I do niego systematycznie dążymy!
  • Podchodźcie do ćwiczeń z humorem :)
  • Nie poddajemy się
  • Walczymy do samego końca
  • Walcz o każdą minutę treningu
  • Daj z siebie wszystko
  • Trzymaj się planu treningowego 
  • Zaplanuj odpowiednio posiłki i trzymaj się diety
  • Zrób pomiary ciała
  • Zrób zdjęcie
  • Treningi trwają 60 minut – niech to będzie czas tylko dla Ciebie!
  • Zdrowie jest najważniejsze!


Kilka informacji o treningach:
Trenujemy z Tobą, dlatego wiemy, co możesz czuć, ale pamiętaj będzie rewelacyjnie. Głowa do góry i do dzieła.

Treningi zostały podzielone na dwa tygodnie. W pierwszym tygodni znajdziesz treningi od 1-7 dnia, przy czym 7 dzień będzie zawsze wolny od treningu). Kolejny tydzień zaczyna się od treningu "dzień 8". Tak, jak w poprzednim tygodniu, dzień siódmy - tu dzień 14 - będzie wolny.

Treningi trwają około 60 minut (w większości dni kompletny trening składa się z 2 nagrań, które odtwarzane będą po zakończeniu poprzedniego filmiku). Dla ułatwienia są w tzw. playliście. Co to oznacza? Tylko i wyłącznie ułatwienie dla Was :)

Wystarczy, że uruchomicie trening na dzisiejszy dzień i nie musicie ruszać się już z maty. Po skończonym jednym treningu, kolejny trening uruchomi się automatycznie. Poniżej przedstawiam screen, jak to wygląda w praktyce.

Wyjaśnienie dotyczące playlisty - przykład:

Trening tydzień 1 – Kliknij TU
http://motywacjanonstop.blogspot.com/p/14-dniowe-wyzwanie-na-paski-brzuch.html

Trening tydzień 2 – Kliknij TU
http://motywacjanonstop.blogspot.com/p/14-dniowe-wyzwanie-na-paski-brzuch_17.html



Życzymy powodzenia i ćwiczymy razem z Tobą!!
Po zakończeniu treningu pamiętaj o tym, aby napisać swoje odczucia po treningu. Napisz, jaki dzień zrobiłeś/aś + trening zrobiony + Twoje Imię! - W ten sposób będziemy się motywować, a zarazem rywalizować ze sobą :)

Pozdrawiamy
Motywacja Non Stop

***** UWAGA!

Przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą i dowiedz się, czy możesz wykonywać wszystkie zestawy treningowe. Biorąc udział w wydarzeniu bierzesz za siebie odpowiedzialność.
reklama




Wyzwanie kwiecień 2016 - czwarty etap przygotowań do lata 2016 - edycja 2 Reviewed by Motywacja Non Stop on 17:43 Rating: 5

5 komentarzy:

  1. Noo w końcu ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też długo czekałam! Zrobiłam całe wyzwanie na luty i marzec i czekałam na kwiecień! Wróciłam właśnie z Włoch i miałam tydzień przerwy od wczoraj reaktywacja i jedziemy z nowym wyzwaniem! Dzięki że jesteście! 5 kg za mną od lutego :))

      Usuń
  2. Może się dołączę, od dziś ćwiczę- jeden trening zrobiony lecz z Mel B bo nie dopiero teraz wpadłam na tą stronę.. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego wyzwania są tylko na 2 tyg a nie 4 w miesiącu? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę zacząć całe wyzwanie, począwszy od stycznia, ale czegoś tu nie rozumiem. Skoro treningi są tylko na 2 tygodnie, to co z resztą miesiąca? Przez resztę miesiąca nie ćwiczymy? Czy powtarzamy wszystko od nowa? Ktoś może mi wyjaśnić? Bo naprawdę nie wiem, jak się za to zabrać, a bardzo chciałabym.

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.