6 ćwiczeń na smukłe nogi

Masz już dość tych samych treningów na nogi? Postanowiłem napisać artykuł o ćwiczeniach, które według mnie są rewelacyjne. Otrzymuje bardzo wiele zapytań dotyczących ćwiczeń na nogi. Które wybrać? Które będzie najlepsze? Rozumiem Wasze pytania, ponieważ jest ich bardzo dużo, ale które są najciekawsze i przynoszą efekty? Tak naprawdę każde z ćwiczeń jest dobre, jeżeli wykonujemy je systematycznie. Dziś przedstawię Ci 6 ćwiczeń na nogi.

źródło: www.fashionmindersworld.wordpress.com


źródło: www.womenshealthmag.com


Każde ćwiczenie składa się ze zdjęcia oraz z dokładnego opisuj jak je prawidłowo wykonać.

1. Pistol Squat

Stań trzymając ręce prosto przed ciałem na wysokości barków, równolegle do podłogi. Podnieś prawą nogę od podłogi i przytrzymaj je w tej pozycji (A) Przesunąć biodra do tyłu i opuść się tak daleko, jak to tylko możliwe. (B), Wróć do pozycji początkowej. Chwila odpoczynku i wykonuj to ćwiczenie na drugą stronę. Zalecane jest wykonanie treningu 3 serie po 5 powtórzeń na każdą stronę.
reklama

obacz kolejne ćwiczenie na nogi. Ćwiczenia bardzo różnią się od siebie. Jedno jest idealne dla osób, które lubią treningi z obciążeniem - inne dla osób, które muszą dbać szczegółnie o stawy kolanowe. Wykorzystując powyższe ćwiczenie możesz stworzyć własny zestaw do ćwiczeń, który będzie dopasowany do Twoich wymagań. Pamiętaj, że ćwiczenia powinny być dopasowane indywidalnie do Twoich oczekiwań.

1 z 6


6 ćwiczeń na smukłe nogi Reviewed by Motywacja Non Stop on 19:19 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Podobno przy ćwiczeniach na te partie ciała dobrze jest zmieniać różne układy treningów. Aby nie pracowały jedne mięśnie a wysmuklały się wszystkie na całym odcinku. Znalazłam taki zestaw http://www.openyouweb.com/trening-na-zgrabne-nogi/ tylko że mi nie do końca odpowiada ze względu na dużo zgięć kręgosłupa, czy są może jeszcze inne ćwiczenia co mniej obciążają plecy?

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.