Ćwiczenia na boczki

Boczki to problem dotyczący zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Nikt nie lubi, jak po bokach wylewa się tkanka tłuszczowa. Nasuwa się pytanie: czy można w łatwy sposób pozbyć się boczków? Niestety nie jest to takie proste i szybkie w realizacji. Oczywiście wszystko jest możliwe, jeżeli odpowiednio się do tego przygotujemy. Należy pamiętać o odpowiednio zbilansowanej diecie, ale także o systematycznych ćwiczeniach.
reklama
Boczki to nic innego jak nagromadzona tkanka tłuszczowa. Najlepszymi spalaczami tkanki tłuszczowej są treningi aerobowe tj. cardio, interwałowy czy tabata. Dodając do tego odpowiednio zbilansowaną dietę sprawiacie, że efekty przyjdą znacznie szybciej.

źródło: youtube.com

Warto zapamiętać i wdrożyć poniższe ćwiczenia, które pozwolą pozbyć się boczków. Ćwiczenia powinniście wykonywać min. 1 miesiąc, aby zobaczyć efekty. Ćwiczenia na pozbycie się boczków nie trwają długo. Wystarczy zrobić każde ćwiczenie zgodnie z opisem. Po systematycznych 30 dniach i wdrożeniu zdrowego jadłospisu możemy Wam zagwarantować, że zobaczycie efekty ciężkiej pracy. Boczki nie znikną całkowicie, ale na pewno poczujecie, że ilość tkanki tłuszczowej w tym miejscu jest mniejsza. Nie ma na co czekać - zabieramy się za wspólne ćwiczenia.


źródło: www.hiit-blog.dailyhiit.com


Pierwsze ćwiczenie to Spiderman Push Up

Jest to ćwiczenie, które rewelacyjnie sprawia, że pracują prawie wszystkie nasze mięśnie. Spiderman push up jest to jedna z odmian tradycyjnych pompek. Pozycja początkowa tego ćwiczenia jest taka, jak przy standardowych pompkach. Dopiero w późniejszej fazie jest zmodyfikowana w taki sposób, aby pracowały
np. nasze boczki. Modyfikacja polega na tym, że wykonujemy dodatkowy ruch, gdzie przyciągamy kolano do łokcia. Postępujemy tak naprzemiennie – prawe kolano przyciągamy do prawego łokcia i lewe kolano do lewego łokcia. Tak wykonane ćwiczenie możemy potraktować jako jedno powtórzenie. Sposób wykonania tego ćwiczenia: zacznij od standardowej pozycji pompek, z rękami rozstawionymi na szerokość barków. Ciało utrzymuj w linii prostej tj. na zamieszczonym obrazku wyżej. Kiedy obniżasz tułów zginaj łokcie na boki. Nie śpiesz się, ćwiczenie musi być wykonane prawidłowo, aby przyniosło zamierzony efekt.
reklama
W momencie, kiedy będziesz uginać łokcie oderwij stopę od podłoża i nisko nad ziemią przyciągnij ją do ręki. Teraz wróć do pozycji początkowej i zrób takie samo powtórzenie na drugą stronę. Wykonuj to ćwiczenie w 3 seriach po 10 powtórzeń na każdą stronę

1 z 4


Ćwiczenia na boczki Reviewed by Motywacja Non Stop on 16:17 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Ale te ćwiczenia są dla osób zaawansowanych. Jeszcze nigdy nie widziałam, że osoba, która chce zrzucić kilogramy od razu wykonywała takie ciężkie ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.