WIDEO: 12 minutowy trening na piękne i seksowne pośladki - ćwiczenia

Każdy nasz trening powinien składać się z rozgrzewki, treningu głównego, treningu dodatkowego oraz na samym końcu stretchingu. Dziś skupimy się na treningu dodatkowym. Jeżeli trenujesz systematycznie wiesz o tym, że warto dodać do treningu ćwiczenia na poszczególną partię ciała. Dziś skupimy się na treningu na pośladki.

Postanowiliśmy stworzyć nowy dział na blogu, w którym będą znajdowały się treningi wideo na poszczególne partię ciała. Znajdziecie tu najlepsze treningi z YouTube. Każdy trening będzie zawierał filmik + nasz opis. Nie ma na co czekać - zabieramy się za trening!
reklama

Trening trwa zaledwie 12 minut, ale możecie mi wierzyć - poczujecie go. Nie bez powodu ma ponad 5 milionów wyświetleń. Początkowe ćwiczenia opierają się na przysiadach, więc jeżeli macie problem ze stawami kolanowymi - opuśćcie je. Rozpocznijcie od ćwiczenia 4, które rozpoczyna się w 5 minucie tego treningu. Do wykonania poszczególnych ćwiczeń potrzebujecie krzesła oraz hantelków, które można zastąpić butelką z wodą.

Zobacz inny trening wideo na uda i pośladki.

WIDEO: 12 minutowy trening na piękne i seksowne pośladki - ćwiczenia
źródło: https://www.youtube.com/watch?v=SmcLB9ObdOM

Trening trwa 12 minut. Poniżej znajdziecie opis, a na dole strony wideo.

#1. Pierwsze ćwiczenie rozpoczynamy w 33 sekundzie.


Zapewne dobrze wiesz, jak powinny wyglądać prawidłowe squat. Stań prosto z nogami rozstawionymi na szerokość Twoich barków. Ręce znajdują się na wysokości twarzy. Następnym krokiem będzie wykonanie przysiadów. Ugnij kolana tak, aby stworzyły kąt 90 stopni. Plecy proste, napinamy mięśnie brzucha i pośladków.

reklama

#2. Drugie ćwiczenie rozpoczyna się w 1:18. Do wykonania tego ćwiczenia będziecie potrzebowali krzesła. Przy tym ćwiczeniu nie tylko popracujecie nad mięśniami pośladków i ud, ale także nad balansem ciała. Prawidłowa i podstawowa pozycja przy tym ćwiczeniu wygląda następująco: umieść jedną nogę na krześle, opieraj się wyłącznie na palcach stóp. Druga noga znajduje się na podłodze i jest wyprostowana. Złap odpowiedni balans ciała. W tym momencie ugnij nogę, która znajduje się na podłożu. Pamiętaj, aby przy uginaniu kolano nie wychodziło za Twoje stopy. Po wykonaniu kilu powtórzeń zmień nogę.

#3. Trzecie ćwiczenia rozpoczyna się w 3 minucie. Do wykonania tego ćwiczenia będziecie potrzebowali hantelków lub butelek z wodą. Stań prosto ze złączonymi nogami. W lewej ręce trzymaj ciężarek. Następnie przesuń nogę w prawo tak, aby zrobić wypad nogi w bok.Uginasz w tym momencie kolano i dotykasz lewą reką prawej nogi. Wróć do pozycji początkowej. Zrób kilka powtórzeń na prawą i lewą stronę.

#4. W 4:55 minucie wykonujemy lekkie rozciąganie.

#5. Kolejne ćwiczenie na pośladki - tym razem nie obciążające stawów kolanowych rozpoczyna się w 6 minucie. Połóżcie się na macie. Nogi powinny być ugięte tak, abyście mogli podnieść pośladki do góry.

#6. Następne ćwiczenie rozpoczyna się w 7 minucie. Pozycja początkowa jest taka sama, jak w poprzednim. Jedyna różnica jest taka, że jedna noga jest wyprostowana i uniesiona. Po utworzeniu prawidłowej pozycji, podnosimy biodra do góry, potrzymując się na jednej nodze. Po wykonaniu kilku powtórzeń zmień nogę.

#7. W 8:33 minucie rozpoczynamy kolejne ćwiczenie. Połóż się na brzuchu, nogi powinny być rozstawione na szerokość ramion, ręce na boki. Jeżeli jesteś już w tej pozycji unieś nogi oraz ręce do góry na kilka sekund. Zrób kilka powtórzeń tego ćwiczenia. Poczujesz nie tylko swoje uda, ale także mięśnie brzucha oraz pleców.

#8. Kick back to ćwiczenie, które rozpoczyna się w 9:35 minucie tego treningu. Pozycja początkowa to podpór na kolanach i rękach. Następnie jedną nogę unieś do góry. W ten sposób poczujesz, jak płoną Twoje pośladki. Po wykonaniu kilku powtórzeń zmień nogę.

#9. W 10 minucie ćwiczenie delikatnie modyfikujemy. Tym razem noga powinna być wyprostowana, podnosimy ją do góry, lecz opuszczając ją umieść ją za nogą, która jest na macie.

Trening, ćwiczenia na jędrne pośladki: 




Trening jest wspaniały i daje popalić.
Powodzenia!
reklama


WIDEO: 12 minutowy trening na piękne i seksowne pośladki - ćwiczenia Reviewed by Motywacja Non Stop on 11:38 Rating: 5

4 komentarze:

  1. wiecie co wam napisze : jak ktoś chce to sobie znajdzie na youtubie tego całą masę , lasek ćwiczących i zachwalających że ICH trening jest najlepszy jest co nie miara , a pokazując i jeszcze wy co chwila cos innego kręcicie człowiekowi w głowie , bo skąd mamy juz widzieć co najbardziej adekwatne do każdego z osobna , czy ćwiczenia od laski X sa lepsze niz od laski Y czy może jeszcze inne , zycia by zabrakło by to wszystko wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście sama bez problemu możesz je odnaleźć na yt.. My zamieszczamy treningi, ćwiczenia, które według nas są warte uwagi i nam się podobają. Nie sugerujemy tutaj co musicie robić jedynie dajemy propozycję. Zawsze decyzja należy do Ciebie..

      Usuń
  2. Ała,mi się bardzo podoba, palą mnie pośladki. :)
    mam nadzieje że po czase będzie efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko 12 minut? Brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.