3 ćwiczenia na piękny i płaski brzuch

W dzisiejszym artykule chcę Was zachęcić do pracy nad brzuszkiem. Pamiętajcie o tym, że płaski brzuch nie przychodzi z dnia na dzień. Trzeba bardzo wiele poświęcić, aby dojść do wymarzonej sylwetki. Oczywiście wszystko jest możliwe, jeżeli zostanie odpowiednio zaplanowane. Przede wszystkim pomoże Wam odpowiednio zbilansowana dieta (kliknij tu)+ systematyczne ćwiczenia (kliknij tu). Jeżeli na Waszym brzuszku macie tkankę tłuszczową, pamiętajcie o treningach cardio czy interwałowych ==> Kliknij TU

źródło: www.cosmopolitan.com/

Znalazłam rewelacyjne ćwiczenia, które angażują mięśnie brzucha. Wszystkie ćwiczenia zaprezentowane są w tzw.gifach, co oznacza, że będziecie mogły zobaczyć, jak powinno wykonywać poszczególne ćwiczenie. Ćwiczenia zademonstruje nam królowa fitnessu Massy „Mankofit”. Zobaczcie trzy ćwiczenia, które polecam dodać do każdego treningu.
reklama
Ćwiczenia może wyglądają na proste, ale to tylko pozory. Wszystkie ćwiczenia wykonywane są na tzw. Plank, czyli deska (zobacz jak prawidłowo wykonywać plank klik). Pracują bardzo mocno nasze mięśnie brzucha. W każdym ćwiczeniu pracują inne partię naszego brzucha.


źródło: www.cosmopolitan.com/


Pierwsze ćwiczenie:

London Bridge Plank
ćwiczenie rozpoczyna się od standardowej pozycji low plank. Twoje ręce powinny być rozmieszczone na szerokość barków. W momencie, kiedy jesteście w odpowiedniej pozycji skręcajcie powoli ciało z jednej strony na drugą. Jedna seria to 15 powtórzeń. Polecamy zrobić trzy serie.
reklama

Łącząc ćwiczenia możesz stworzyć bardzo ciekawy zestaw treningowy, który będzie trwał około 15 minut. Wszystkie jest uzależnione od Twojego stopnia zaawansowania. Zobacz kolejne ćwiczenia na płaski brzuch i nie tylko.

1 z 3


3 ćwiczenia na piękny i płaski brzuch Reviewed by Motywacja Non Stop on 18:00 Rating: 5

3 komentarze:

  1. u mnie trochę brakuje motywacji. Trochę bardzo w sumie. Moja starcza na tydzień a potem spaaać, tylko bym to robiła. Ostatnio super schudłam nawet 2 kilo w tydzień i kupiłam sobie body efelina do ćwiczeń i mówię nareszcie schudnę. No i klops, po jakiś dwóch i pół tygodnia bang.1 spadła mi motywacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszego ćwiczenia nie dałabym rady zrobić. Za cieżko, ale będę się starała

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie przygotowany zestaw ćwiczeń!

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.