Wyzwanie Marzec 2016 - Trzeci Etap Przygotowań do Lata 2016 - edycja 2

Trzeci Etap Przygotowań do Lata 2016 przed nami! Nie próżnujemy i pracujemy systematycznie nad naszym ciałem i pięknym wyglądem, którym będziesz chwalić się na plaży tego lata. To już trzecia odsłona naszego wyzwania, więc nie odpuszczamy i do dzieła.  

W tym roku seria wyzwań "Przygotowanie do lata 2016..." będzie wyglądała nieco inaczej niż w poprzednim roku. Do lata mamy sześć miesięcy i według nich podzielono etapy wyzwań. Tak pokrótce plan wyzwań będzie zawierał w pierwszej kolejności treningi cardio, dzięki którym spali się nadmiar tkanki tłuszczowej i nabierze kondycji. W dalszych częściach wyzwania będą miały wdrażane treningi z obciążeniem w celu wysmuklenia ciała. 
reklama



Trzeci etap przygotowań do lata to kontynuacja pierwszego oraz drugiego wyzwania, jednak z małymi zmianami. W tym wyzwaniu wdrożone zostały już elementy treningów z obciążeniem, które mają za zadanie przyzwyczaić Cię do większej wagi niz własna i przygotować do następnych wyzwań. Każdy dzień treningowy składa się z innych ćwiczeń, dzięki czemu nie znudzisz się i podtrzymasz motywację do ukończenia wyzwania w 100%.


W tym miesiącu tak, jak w poprzednim popracujemy głównie nad spaleniem tkanki tłuszczowej. Oczywiście pamiętamy o pozostałych częściach naszego ciała, których - wręcz - nie wolno pominąć. Przygotowane treningi w "Trzecim etapie przygotowań do lata..." będą trwały około 50 minut, więc stopniowo podnosimy poprzeczkę. Niektóre z treningów mogą być bardziej wymagające od innych, dlatego jeżeli poczujesz, że dane ćwiczenie jest zbyt wymagające dostosuj je do siebie.

Każdy trening zawiera rozgrzewkę, trening główny oraz stretching na samym końcu . Nie pomijaj żadnej części treningu, wszystkie są ważne i spełniają określone zadanie.
reklama


Jak widzicie będzie się działo..Przed pamiętajcie o dokładnych pomiarów ciała.
Jak dokonywać pomiaru obwodów ciała? >> Kliknij TU
Tabela do wpisania wyników pomiarów >> Kliknij TU
Zobacz Metamorfozy naszych fanów >> Kliknij TU


WAŻNE:
1. Zaplanuj odpowiednie posiłki – zwiększysz wówczas efekty
2. Zrób zdjęcie przed rozpoczęciem wyzwania
3. Zrób pomiary ciała- bardzo ważne (wiele osób później żałuje, że tego nie zrobiło)
4. Systematycznie Trenuj! Pisz komentarze, że Trening Zrobiony
5. Wyznacz sobie cel na wakacje 2016 – zapisz go na kartce! Wrócisz do niego w lipcu :)



Moje rady dla Was:
Nie możemy się poddawać. Powiedz sobie dam radę!!
Jeżeli nie możesz wykonać jakiegoś ćwiczenia, odczekaj kilka sekund i wróć do ćwiczeń (we własnym tempie). Dopasuj trening do swoich możliwości. Treningi zostały tak ułożone, aby nie nudziło Wam się :) Wyciskamy z siebie siódme poty, ale mamy cel!! I do niego systematycznie dążymy!

  • Podchodźcie do ćwiczeń z humorem :)
  • Nie poddajemy się
  • Walczymy do samego końca
  • Walcz o każdą minutę treningu
  • Daj z siebie wszystko
  • Trzymaj się planu treningowego 
  • Zaplanuj odpowiednio posiłki i trzymaj się diety
  • Zrób pomiary ciała
  • Zrób zdjęcie
  • Treningi trwają zaledwie 45 minut – niech to będzie czas tylko dla Ciebie!
  • Zdrowie jest najważniejsze!


Kilka informacji o treningach:
Trenujemy z Tobą, dlatego wiemy, co możesz czuć, ale pamiętaj będzie rewelacyjnie. Głowa do góry i do dzieła.

Treningi zostały podzielone na dwa tygodnie. W pierwszym tygodni znajdziesz treningi od 1-7 dnia, przy czym 7 dzień będzie zawsze wolny od treningu). Kolejny tydzień zaczyna się od treningu "dzień 8". Tak, jak w poprzednim tygodniu, dzień siódmy - tu dzień 14 - będzie wolny.

Treningi trwają około 50 minut (w większości dni kompletny trening składa się z 2 nagrań, które odtwarzane będą po zakończeniu poprzedniego filmiku). Dla ułatwienia są w tzw. playliście. Co to oznacza? Tylko i wyłącznie ułatwienie dla Was :)

Wystarczy, że uruchomicie trening na dzisiejszy dzień i nie musicie ruszać się już z maty. Po skończonym jednym treningu, kolejny trening uruchomi się automatycznie. Poniżej przedstawiam screen, jak to wygląda w praktyce.

Wyjaśnienie dotyczące playlisty - przykład:

Trening tydzień 1 – Kliknij TU
http://motywacjanonstop.blogspot.com/p/14-dniowe-wyzwanie-na-paski-brzuch.html

Trening tydzień 2 – Kliknij TU
http://motywacjanonstop.blogspot.com/p/14-dniowe-wyzwanie-na-paski-brzuch_17.html



Życzymy powodzenia i ćwiczymy razem z Tobą!!
Po zakończeniu treningu pamiętaj o tym, aby napisać swoje odczucia po treningu. Napisz, jaki dzień zrobiłeś/aś + trening zrobiony + Twoje Imię! - W ten sposób będziemy się motywować, a zarazem rywalizować ze sobą :)

Pozdrawiamy
Motywacja Non Stop

***** UWAGA!

Przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą i dowiedz się, czy możesz wykonywać wszystkie zestawy treningowe. Biorąc udział w wydarzeniu bierzesz za siebie odpowiedzialność.
reklama




Wyzwanie Marzec 2016 - Trzeci Etap Przygotowań do Lata 2016 - edycja 2 Reviewed by Motywacja Non Stop on 09:43 Rating: 5

5 komentarzy:

  1. Jejku! Pierwszy raz wezmę udział w waszym wyzwaniu i w ogóle jakimś wyzwaniu i już się cieszę. Moja sylwetka jest w porządku, ponieważ trenuję regularnie, ale lekka poprawa nigdy nie zaszkodzi. Mam nadzieję, że dam radę z codziennym treningiem i już nie mogę się doczekać efektów :) Tak więc, idę robić pomiary, fotkę i zabieram się za dzień pierwszy :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podejść do wyzwań było już duuuzo mam nadzieję, że tym razem wytram, bo już sama na siebie jestem zła :( diety sie trzymam 7kg w dół, gorzej z ćwiczeniami :( trzymajcie kciuki, pozdrawiam wszystkich rozpoczynających :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyzwanie zakończone, a zarazem 12 tydzień ćwiczeń za nami. W najbliższym tygodniu robimy przerwę..., ale ja już tęsknię za ćwiczeniami. Ale obiecałam mężowi, że tydzień odpoczynku będzie więc musi być. Do zobaczenia 28.03 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyzwanie na marzec zakończone, kiedy będzie wyzwanie na kwiecień 2016? Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł motywacyjny. Nie wzięłam udziału w wyzwaniu jednak podobają mi się zaproponowane ćwiczenia i korzystam z nich we własnym treningu [żeby sobie go urozmaicić] :D. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.