30 dniowe wyzwanie z Mel B + Mega treningi na pośladki


Kolejne wyzwanie na Motywacji Non Stop.

30 dni wyzwania z Mel B + dodatkowo postanowiliśmy popracować nad jędrnymi pośladkami! 

Wyzwanie jest bardzo intensywne dlatego przygotuje się na mocne doznania! :)

Grupa wsparcia na Facebook ====> Kliknij TU

W wyzwaniu główne treningi wykonujecie z trenerką, piosenkarką Mel B. Wyzwanie jest całkowicie kompletne, czyli każdy zestaw treningowy składa się z rozgrzewki, której nie możecie nigdy pomijać. Po wykonaniu treningu głównego z Mel B przechodzimy to treningu na pośladki, który będzie trwał od 5 do 10 minut. Na zakończenie przyjemny stretching 5 minutowy :)

reklama
Wyzwanie możemy podzielić w ten sposób:
  1. Przez 5 dni treningi z Mel B + Treningi na pośladki. 
  2. W każdą sobotę realizujemy stretching. 
  3. W niedziele wolne!
Przez miesiąc będzie się skupiać na newralgicznych partiach naszego ciała czyli Brzuch, uda i mocny nacisk na pośladki.

Pamiętajcie o tym, że rezultaty będą dużo lepsze jeżeli dodacie do treningów odpowiednie odżywianie.

Artykuły jakie pomogą Wam w tym wyzwaniu:
10 porad dotyczących spalania tkanki tłuszczowej
9 podstawowych zasad zdrowego odżywiania

Moje rady dla Was:
Nie możemy się poddawać. Jeżeli nie możesz wykonać jakiegoś ćwiczenia odczekaj kilka sekund i wróć do ćwiczeń (we własnym tempie) Dopasuj trening do swoich możliwości. Treningi zostały tak ułożone, aby nie nudziło Wam się :) Wyciskamy z siebie siódme poty, ale mamy cel!! I do niego systematycznie dążymy! Jeżeli pojawi Wam się chwilą zwątpienia - zapraszamy na nasz Fanpage gdzie motywacji Wam nie zabraknie!! Jesteśmy z Wami!

Udostępnij wyzwanie na Facebooku

źródło: www.tumbrl.com


Treningi wykonujemy od poniedziałku do soboty. Na każdy dzień zaplanowaliśmy inny rodzaj treningu. Dodajemy Wam kalendarz, w który wydrukujcie i zaznaczajcie zrobione dni! :)


Kliknij TU, aby pobrać kalendarz

Rozpoczynamy!!


Wyjaśnienie :)

Poniżej znajdziecie na każdy dzień treningi. Rozpoczynamy wyzwanie od poniedziałku i poniżej znajdziecie poszczególne treningi.

Poniedziałek uruchamiamy pierwsze nagranie z Mel B, po jego zakończeniu uruchomi się kolejny filmik na pośladki. Na zakończenie stretching z Mel B.

W ten sposób wygląda, każdy dzień :)

Poniedziałek

Klik na urządzenia mobilne

Wtorek

Klik na urządzenia mobilne

Środa

Klik na urządzenia mobilne

reklama


Czwartek

Klik na urządzenia mobilne

Piątek

Klik na urządzenia mobilne

Sobota

Klik na urządzenia mobilne

Niedziela:

Dzień Wolny! :D

Pamiętajcie kochani o tym, aby przed wyzwaniem zrobić sobie zdjęcie oraz zmierzyć się :) Mega ważne, ponieważ wtedy dopiero zobaczycie prawdziwe efekty!


Życzymy Wam powodzenia i trzymamy za Was kciuki!!


UWAGA!

Przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą i dowiedz się czy możesz wykonywać wszystkie zestawy. Biorąc udział w wydarzeniu bierzesz za siebie odpowiedzialność.
reklama


30 dniowe wyzwanie z Mel B + Mega treningi na pośladki Reviewed by Motywacja Non Stop on 15:52 Rating: 5

52 komentarze:

  1. jejciu zagmatwane to :( , ja chciałabym podnieść pośladki i zwalczyć bryczesy , nie potrzebuje chudnąć w sensie tracić kilogramów bo ważę w sam raz i nie chce ważyć za mało jak kiedyś , więc jak mam się za to zabrać ? help !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję przysiady, wykroki i unoszenie bioder z leżenia na plecach ;)

      Usuń
    2. :) staraliśmy się jak najłatwiej przedstawić zestawy :) czyli zestaw na poniedziałek, zestaw na wtorek itd... Jeżeli chodzi o treningi na pośladki możesz podjąć wyzwanie razem z nami i robić treningi tylko i wyłącznie na pośladki :) w każdym dniu mamy inny trening więc będzie ciekawie :)

      Usuń
    3. Te bryczesy wgl. da sie zwalczyć ? bo ja też to mam a jestem dość niska i mało ważę, ćwiczę już pół roku a one nadal są .. i to chyba nie jest do zwalczenia, to chyba sprawa genów ..;/

      Usuń
    4. ćwiczenia na bryczesy:
      http://www.motywacjanonstop.pl/2015/04/jak-pozbyc-sie-bryczesow.html

      Usuń
  2. Warto spróbować ;)
    eee... , a kalendarz chyba stary, bo 1.10 to środa :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super witamy :) a kalendarz nie jest stworzony na październik tylko na 30 dni :)

      Usuń
    2. A, to ok, zwracam honor :)

      Usuń
  3. super :) jak dokończę mel b + tiffany od razu się zabieram :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuję ! będzie trudno, ale myślę, że warto ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hee... 18-sty dzień a ja nie widzę większej różnicy ... x.x"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nieprawidłowe odżywianie ?
      słodycze, fasto foody nie pomogą

      Usuń
    2. ` nie jem fast food'ów x.x""

      Usuń
  6. dziś zaczęłam razem z 30 dniowym wyzwaniem na płaski brzuch
    trzymajcie kciuki :)
    pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu są treningi na cały tydzień a wyzwanie jest 30 dniowe więc gdzie jest reszta ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zakończeniu tygodnia rozpoczynamy na nowo..zgodnie z opisem w wyzwaniu :) w każdy poniedziałek wykonujemy treningi z poniedziałku itd.. i tak przez 30 dni :)

      Usuń
  8. Dziękuje ;) tak też mi sie wydawało ale wolałam sie upewnić ;) ja już jestem po dwóch najnowszych wyzwaniach, czekam na następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytanie z innej beczki. Podobają mi sie bardzo spodenki trenerkio ]w blond włosach która wykonuje zestaw ćwiczeń na pośladki w drugim dniu tj. wtorek. Gdzie mogę takie kupić ? Proszę bardzo o odpowiedz jeżeli ktoś wie :)
    Pozdrawiam wszystkich trenujących i czytających :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej wam wszystkim ; ) Czy ktoś stąd też ma czasami takie chwile , że się poddaje znaczy się odpuszcza sobie treningi ? Ja już tak kiedyś niestety miałam niejeden raz .. Znaczy się zależy mi na tym , żeby jakoś wspólnie zacząć ćwiczyć i się wspierać ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już w lutym będzie nowe wyzwanie w którym będzie grupa wsparcia :) Mogę Cię już dziś na nie zaprosić i gwarantuje motywacji CI nie zabraknie! :)

      Usuń
  11. mozna cwiczyc bez victoria secret bomschel ? nie podobaja mi sie ale mel b i reszta uwielbiam plus robie squat codzien. To dopiero moj pierwszy tydzien.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście zamień sobie na inny trening, który przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  12. Przy piątku jest w opisie po abs trening brzucha, a w playliscie wyskakuje trening ramion, błąd w opisie czy w playliscie ?

    OdpowiedzUsuń
  13. zaczynam od jutra,raczej juz dzisiaj trening oczywiscie bedzie ale jutro z odpowiednia dietka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nadzieje ze tym razem mi sie uda..bo tych prob było bardzo wiele. Kocham cwiczyc i robi eto systematycznie takze z tym problemu nie mam..problem tkwi w tym ze jem,jem,jem..nie moge sie ogarnac..nie radze sobie z tym,po rozne sposoby nawet i te drastyczne siegałam a zeby mniej jesc tych kcal i jak zwykle... chciałabym wysmuklic sylwetke ale zdaje sobie sprawe ze bez odpowiedniej diety tego nie zrobie,obecnie jem chrom,niee czuje znacznej roznicy dalej mnie zarcie przesladuje..pomozcie mi kochani jak sobi eradzic w chwilach słabosci takich jak sieganie po 21 po cos do jedzenia albo dokładka posiłku..zła jestem na siebie okrutnie bo treningi ida na marne codziennie,napiszcie mi kilka rad. Licze na motywacje z waszej strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do nas email.. postaramy Ci się pomóc

      Usuń
  15. Witam jutro kończę 30 dniowe wyzwanie z Mel B+ekstra pośladki i trzydzieści dni z przysiadami widzę delikatne zmiany ale to nie jest to czego oczekuję Doradźcie Proszę jakie kolejne wyzwanie Waszym zdanie jest dobre??? rozważałam ćwiczyć z Chodakowską ale jakoś nie przypadła mi do gustu za to Mel uwielbiam::))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli zależy Ci na spaleniu tkanki tłuszczowej polecam zrobić wyzwanie Total Body 1.. Ps. 16 lutego rozpoczynamy Total Body dla początkujących .. zapraszam :)

      Usuń
  16. Hejka:)) Moja Motywacjo dziękuję za odpowiedź:)) Ruszam dzisiaj z wyzwaniem total body 1 ale dorzucam jeszcze przysiady z obciążeniem i Tiffany w wieku czterdziestu lat też mozna wyglądać zajebiście trzeba tylko chcieć:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Napiszę tak że trening Total Body 1 dzień pierwszy zaliczony ale czułam niedosyt i zrobiłam jeszcze fajne ćwiczenia Ewki dla detocell jest super ::))

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej.:) A ja mam trochę odmienne pytanie - ważę mało, moje BMI wskazuje na niedowagę, przytyć niestety nie potrafię, ale chciałabym zabrać się porządnie za ćwiczenia, żeby wyrzeźbić delikatnie sylwetkę. Biegam 1-2 razy w tygodniu plus jeżdżę na rowerze, każda większa aktywność z mojej strony powoduje szybkie tracenie na wadze. Czy te ćwiczenia z wyzwania będą odpowiednie? Bardzo chciałabym podejść do takich zestawów i regularnych ćwiczeń na całą sylwetkę, ale boję się, że zniknę i nie wiem, jak się za to zabrać i na co zwrócić uwagę.;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, ćwiczenia są stworzone dla osób chcących zrzucić zbędną tkankę tłuszczową. Jeżeli chcesz przytyć przeczytaj proszę ten artykuł - możliwe, że będzie dla Ciebie pomocny:
      http://www.motywacjanonstop.pl/2014/10/jak-zdrowo-przytyc.html
      Pozdrawiamy

      Usuń
  19. W sobotę skończyłam 4 wyzwanie z Wami i musze przyznac ze 2tygodniowe wyzwania to wg mnie genialny pomysł. Od dziś zaczęłam trening z Mel B (uwielbiam ją <3) i do tego równoczesnie zaczęłam 30 dniowe wyzwanie na płaski brzuch. Uwielbiam Waszego bloga i dzieki niemu nie znudziłam się cwiczeniami po 2 tygodniach jak to zawsze było ;P mam nadzieję, że i to wyzwanie uda mi sie doprowadzić do końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulujemy wytrwałości i bardzo cieszymy się, że podoba Ci się nasz blog oraz wyzwanie jakie tworzymy :) Życzymy powodzenia i na pewno wytrwasz do końca :) W chwilach zwątpienia pisz do nas śmiało.. motywacja jest najważniejsza!
      Powodzenia i trzymamy kciuki

      Usuń
  20. Witam. proszę pomóżcie. Chciałabym zacząć ćwiczyć z Mel B, ale nie mam w domu komputera tylko w pracy. Jedynym nośnikiem jest kino domowe do którego mogę podłączyć usb. Czy jest możliwość pobrać treningi np. wyzwanie 30 dni ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam już sobie poradziłam

      Usuń
  21. Mam pytanie, ile mniej wiecej kalorii spalamy podczas jednego treningu wyzwania? czy zeby efekty byly dobre trzeba trenowac takze cos innego typu bieganie/rower?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko jest uzależnione od tego jak wykonujesz trening - ciężko jest powiedzieć ile kalorii spalasz.
      jeżeli wykonujesz systematycznie treningi osiągniesz swój cel... ważne jest także odpowiednie odżywianie.

      Usuń
    2. Dzieki za odpowiedz :) staram sie dobrze odzywiac, a wyzwanie dopiero zaczelam, jestem na 4 dniu :) mam nadzieje, ze po miesiacu bedzie widac rezultaty :)

      Usuń
    3. Powodzenia :)
      Zapraszam Cię również do naszego najnowszego wyzwania - 30 dni treningów i każdego dnia mamy nowy trening :) W tym wyzwaniu spalamy tkankę tłuszczową oraz zadbamy o mięśnie naszego brzucha: http://www.motywacjanonstop.pl/2015/04/30-dniowe-wyzwanie-na-paski-brzuch.html

      Usuń
  22. Mam pytanie miesiące temu urodziłam dzidziusia i chciałabym zacząć ćwiczyć czy mogę właśnie te 30 dniowe wyzwanie bo strasznie mi się podobają; )

    OdpowiedzUsuń
  23. dziś zaczęłam wyzwanie, po 1 dniu cała się trzęsę z wysiłku ale wiem , że warto...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ktoś wytrwał to 30dni ?? Działa to?. Widać efekty ??

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej na co są te ćwiczenia? :-) to znaczy czy na podniesienie i ujędrnianie czy bardziej tylko na spalenie tkanki tłuszczowej bo juz się pogubiłam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej , mam pytanie , czy jeśli chcę zrzucić oponkę z brzucha i ogólnie wyrzezbić ciało ( nie jestem gruba lecz szczególnie zależy mi na niezbyt ciekawym brzuchu) to lepeij ćwiczyć wyzwanie precz z oponką i boczkami które głównie składa się z treningów cardio czy lepiej ćwiczyć mel b?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze jest to abyś ćwiczyła. Nie ważne, które wyzwanie rozpoczniesz pierwsze :) Jedno i drugie zawiera w sobie ćwiczenia aerobowe..
      Powodzenia!

      Usuń
  27. 2 dzień ćwiczeń za nami. Super wyzwanie, aż żałuję, że wcześniej na nie nie trafiliśmy :) Ale wszystko przed nami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. czy tylko mi nie dzialaja filmiki?

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.