14 Dniowe Wyzwanie Na Płaski Brzuch - Pierwszy etap przygotowań do lata 2015

Witam,

Na samym początku chcę bardzo wszystkim podziękować za tak aktywny początek roku. W momencie pisania tego artykułu na pierwsze wyzwanie 2015 zapisało się ponad 13 000 osób!!Super!
reklama
Najnowsze wyzwanie jest poświęcone naszym mięśniom brzucha, ale o innych częściach ciała także pamiętamy. Nie będą pracowały tylko i wyłącznie nasze brzuszki. Jeżeli chcemy zawalczyć o piękny płaski brzuch na wakacje 2015, musimy pozbyć się zbędnego tłuszczyku. To wyzwanie jest wyjątkowe, nie tylko ze względu na ćwiczenia, ale również na sposób ich zaprezentowania.


Treningi zostały tak połączone, abyście niepotrzebnie nie szukali dodatkowych ćwiczeń. Każdy trening zawiera rozgrzewkę, trening główny oraz stretching na samym końcu . Dodatkowo, w tym wyzwaniu wystarczy, że klikniecie raz na play - wówczas nagrania same będą się zmieniały za pomocą playlist youtube. Mamy nadzieje, że taka forma treningów przypadnie Wam do gustu.
reklama

Jeżeli chodzi o treningi – w każdym dniu jest nowy trening. Ani jeden z treningów nie jest powtarzany. Wiemy, że taka forma najbardziej Was motywuje, ponieważ nie wiecie, co Was czeka kolejnego dnia. Treningi trwają zazwyczaj 60 minut, choć na niektóre dni przygotujcie więcej czasu..:) Wyzwanie 14-dniowe ma na celu zmotywowanie Was do systematycznych treningów. Dzięki takim wyzwaniom można zakochać się w ćwiczeniach i być bardzo zmotywowanym do dalszej pracy. Jeżeli stracicie w talii 1-2 cm będzie to niebywały sukces. Choć z poprzednich wyzwań Total Body wiemy, że można osiągnąć dużo lepszy rezultat.

14-dniowe wyzwanie na płaski brzuch to pierwsza faza przygotowań do lata 2015.
Przed rozpoczęciem treningów przeczytajcie artykuły, które polecamy.


Odpowiednie odżywianie to podstawa sukcesu, dlatego przeczytaj ten artykuł ===> Kliknij TU
 
Następnie obliczcie, jakie macie dzienne zapotrzebowanie kaloryczne ===> Kliknij TU
 
Przykładowy jadłospis / dietę 1600 kcal znajdziecie na blogu (jest to przykładowy jadłospis, dzięki któremu możecie sami dopasować wielkość spożywanych posiłków, postaramy się dodać jeszcze kilka innych). ===> Kliknij TU

Jak zaplanować swoją metamorfozę – płaski brzuch ==> Kliknij TU

Jeżeli zabraknie Ci motywacji przeczytaj ten artykuł! Motywacja „gwarantowana” :) ===> Kliknij TU

Grupa wsparcia Facebook ===> Kliknij TU

Poniżej zamieszczam dla Was plan treningowy. Jeżeli macie taką możliwość wydrukujcie go sobie i po każdym skończonym treningu skreślajcie zrobione dni. W ten sposób będziecie zmotywowani do dalszej pracy i zobaczycie, że 14 dni minie Wam bardzo szybko.


Kliknij TU, aby pobrać kalendarz


WAŻNE:

1. Zaplanuj odpowiednie posiłki – zwiększysz wówczas efekty
2. Zrób zdjęcie przed rozpoczęciem wyzwania
3. Zrób pomiary ciała- bardzo ważne (wiele osób później żałuje, że tego nie zrobiło)
4. Systematycznie Trenuj! Pisz komentarze, że Trening Zrobiony
5. Przy niektórych treningach będą nam potrzebne ciężarki, które możecie zastąpić butelkami z wodą.
6. Wyznacz sobie cel na wakacje 2015 – zapisz go na kartce! Wrócisz do tego w lipcu :)


Zapraszam Was do grupy wsparcia na Facebook, gdzie motywujemy się nawzajem! Motywacja to podstawa, dlatego im więcej nas będzie, tym większa rywalizacja. Rywalizacja = Motywacja.

Moje rady dla Was:

Nie możemy się poddawać. Powiedz sobie dam radę!!
Jeżeli nie możesz wykonać jakiegoś ćwiczenia, odczekaj kilka sekund i wróć do ćwiczeń (we własnym tempie) Dopasuj trening do swoich możliwości. Treningi zostały tak ułożone, aby nie nudziło Wam się :) Wyciskamy z siebie siódme poty, ale mamy cel!! I do niego systematycznie dążymy!

  • Podchodźcie do ćwiczeń z humorem :)
  • Nie poddajemy się
  • Walczymy do samego końca
  • Walcz o każdą minutę treningu
  • Daj z siebie wszystko
  • Trzymaj się planu treningowego 
  • Zaplanuj odpowiednio posiłki i trzymaj się diety
  • Zrób pomiary ciała
  • Zrób zdjęcie
  • Treningi trwają zaledwie 60 minut – niech ta godzina będzie tylko dla Ciebie!
  • Zdrowie jest najważniejsze!


Kilka informacji o treningach:

Trenujemy z Wami, dlatego wiemy, co czujecie.. będzie rewelacyjnie. Głowa do góry i zapraszam do treningów..

Treningi zostały podzielone na tygodnie. W pierwszym tygodni znajdziecie treningi od 1-6 (7 dzień to niedziela i jest zawsze wolna od treningu). Kolejny tydzień zaczyna się od treningu  "dzień 8".
Treningi trwają około 60 minut (kilka filmików, które dają nam cały trening). Dla ułatwienia są w playlist. Co to oznacza? Tylko i wyłącznie ułatwienie dla Was :) 

Wystarczy, że uruchomicie trening na dzisiejszy dzień i nie musicie ruszać się już z maty. Po skończonym jednym treningu, kolejny trening uruchomi się automatycznie. Poniżej przedstawiam screen jak to wygląda w praktyce.


Wyjaśnienie dotyczące playlisty: 


Trening tydzień 1 – Kliknij TU
http://motywacjanonstop.blogspot.com/p/14-dniowe-wyzwanie-na-paski-brzuch.html

Trening tydzień 2 – Kliknij TU
http://motywacjanonstop.blogspot.com/p/14-dniowe-wyzwanie-na-paski-brzuch_17.html
Kochani życzymy powodzenia i ćwiczymy razem z Wami!!
W komentarzach piszcie o swoich odczuciach podczas wykonywania treningów!
Pozdrawiamy
Motywacja Non Stop /R.

***** UWAGA!

Przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą i dowiedz się, czy możesz wykonywać wszystkie zestawy. Biorąc udział w wydarzeniu bierzesz za siebie odpowiedzialność.

reklama


14 Dniowe Wyzwanie Na Płaski Brzuch - Pierwszy etap przygotowań do lata 2015 Reviewed by Motywacja Non Stop on 13:37 Rating: 5

22 komentarze:

  1. te ćwiczenia są świetne :)
    we wtorek skończyłam Total Body 1 , rezultaty : -9 cm talia , po 6 cm z brzucha i bioder; po 3 cm z ud ; rewelacja . DZIEKUJĘ :)
    od jutra zaczynam to wyzwanie
    Wszystkim życzę wytrwałości, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Gratulujemy :) Teraz czekamy na Twoje zdjęcia po metamorfozie :) Pozdawiamy i do zobaczenia na treningu :)

      Usuń
    2. Takie świetne rezultaty to po tych 14 dniach?

      Usuń
  2. rozpoczęłam trening dopiero dzis bo niestety kobiece sprawy mi nie pozwalały. Cięzko, baaardzo cięzko zwłaszcza, że nigdy nie lubiłam ćwiczyć brzucha :D ale chce schudnąć i być seksowna dla samej siebie, a pozniej dla innych! pierwszy dzien za mną! Anka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie skończyłam robić ćwiczenia z małymi przerwami dla maluchów z dnia 1 i ufff zmęczona ale szczęśliwa. Jako mamuśka 2 dzieci (1r i 3l) wciąż karmiąca chcę być szczuplejsza na lato :) Powodzenia dla siebie i wszystkich ćwiczących!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy dzień zrobione ale w 50% bo cwiczenia mi nie odpowiadały, wole proste cwiczenia, które mogę w 100% dobrze wykonać niż ciagle zmieniające się układy i placzace nogi a efekt taki ze 50% cwiczeń zrobione a 50% kaleczone. Poprzednie wyzwanie zdecydowanie lepsze ale się nie zniechęcam bo widzę że jutro Jillian :) dodatkowo zrobiłam pół godziny ćwiczeń na brzuch, posladki i ręce zapamietanych z poprzedniego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamieniam wyzwanie jednak z poczatkujących na to ;) Dziś zaczynam ;) ADa

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, właśnie zaczynam trening :)
    Mam jedno pytanie, czy przewidujesz zrobienie 14 dniowego wyzwania na zgrabne nogi? Czy może istnieje już takie wyzwanie, a ja nie potrafię go znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Niestety wyzwania typowo na nogi nie posiadamy lecz w każdym naszym wyzwaniu - również w tym bardzo mocno będą pracowały Twoje nogi :)

      Usuń
  7. Dzięki takim wyzwaniom zacząłem chodzić na siłownie a zaczęło się od jednego wyzwania potem połączyłem kilka wyzwań w jeden program treningowy aż zobaczyłem efekty wtedy stwierdziłem że warto by zwiększyć poziom i zapisałem się na siłownie do Saturn Fitness na Bielanach.

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobione 1 dzień :) Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. trening 1 - typowy, trening 2 - bardzo mi się podobał, trening 3 - to najgorszy jak do dziś, trening 4 - bardzo przyjemny (właśnie go ukończyłam), jutro czas na trening 5! Nie mogę się doczekać! :) pomimo tego, że zaczęłam w poniedziałek, to dopiero w sobotę robię 5, ale z racji tego, że w czwartek miałam dzień wolny z powodu przygotowań do świąt, w niedzielę będę nadrabiać! Życzę wytrwałości wszystkim ćwiczącym i czekam na 14 dniowe wyzwanie na płaski brzuch - kolejne przygotowania do lata 2015! :D Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobione :) Ewa dzień 10

    OdpowiedzUsuń
  11. Trening zrobiony! Dziś drugi dzień. Pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  12. Które wyzwanie będzie najlepsze dla osoby baaaardzo początkującej? Zero formy, zero mięśni i 10kg do zgubienia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla osoby początkującej polacemy wyzwanie Total Body dla Początkujących. Treningi znajdziesz pod tym linkiem: http://www.motywacjanonstop.pl/2015/02/14-dniowe-wyzwanie-total-body-dla-poczatkujacych.html

      Usuń
  13. Nie wierzyłam w to ale się udało! Właśnie dobiega końca 14 dzień wyzwania, a jutro zaczynam kolejne :) efekty to 2 cm mniej w talii i 2 w pasie :) Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  14. Mission completed! Nie przypuszczalem, ze bycie zmeczonym po treningu moze dac tyle satysfakcji i pozytywnej energii. Efekt 14 dni - opona na brzuchu znika w oczach. 6cm mniej. W talii ok 3. Dzieki i powodzenia dla wszystkich. Od jutra kolejne wyzwanie bo bez treningu juz nie potrafie funkcjonowac :D. Dzieki -Piotrek

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja przygotowania do lata 2016 rozpoczynam od jutra ;D
    Co prawda zapisałam się i uczęszczam na zumbę raz w tygodniu od września, ale od jutra będę chodziła na aerobik i do tego jeszcze dużo ćwiczeń w domu, muusi się udać! :)
    Nie zapominam także o zdrowych nawykach żywieniowych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyzwanie za nami. Jesteśmy z siebie dumni. Od jutra zaczynamy Total Body 1

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaski brzuch wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.