5-minutowy trening mięśni brzucha od PopSugar! [wideo]

Płaski, zarysowany lub umięśniony brzuch to cel każdego z nas. Niestety nie każdemu zostało to dane od tak. Większość z nas wkłada mnóstwo pracy i wysiłku w upragniony wygląd, a w drodze do perfekcji pomoże Ci dzisiejszy trening na mięśnie brzucha. Każdy zamieszczony trening dokładnie opisujemy, aby w łatwy, zrozumiały oraz co najważniejsze, prawidłowy sposób został przez Ciebie wykonany. W ten sposób możesz się przygotować do treningu. Ważne jest to, aby przed każdym treningiem zrobić rozgrzewkę, a po jego zakończeniu stretching

Dzisiejszy trening, który postanowiłam zaprezentować został skomponowany przez PopSugar oraz wykonany przez niezwykle energiczną i sympatyczną Anna Renderer.
reklama

Trening na mięśnie brzucha wymaga posiadania jednego hantla, ciężarka lub innego obciążenia. Trening składa się z 6 ćwiczeń wykonywanych przez 30 sekund.

Ćwiczenia od PopSugar są jednymi z naszych ulubionych, co można było zauważyć w wyzwaniach, które wcześniej organizowaliśmy. Charyzmatyczna fitneska pobudza nas do działania, dzięki czemu w najgorszym momencie treningu chcesz dać z siebie, jak najwięcej. Dzisiejsze ćwiczenia trwają jedynie 5 minut, więc motywacji nie powinno Ci zabraknąć. Podczas wykonywania ćwiczeń zwracaj uwagę na ich poprawne wykonywanie, dzięki czemu unikniesz ewentualnych kontuzji.

Zobacz inny trening na mięśnie brzucha


Opis każdego ćwiczenia:

#1 Trening rozpoczynamy w 35 sekundzie nagrania - od ćwiczenia high-knee sprint. Ćwiczenie to polega na wykonaniu biegu w miejscu. W trakcie biegu starasz się unosić nogi (kolana) najwyżej jak jesteś w stanie. Ciężarek utrzymujesz obiema wyprostowanymi przez sobą rękami. Plecy utrzymujesz proste, nie garbisz się. W wersji lżejszej - wykonujesz przeskoki z jednej nogi na drugą, pamiętając o unoszeniu kolan, jak najwyżej.
reklama

#2 Drugie ćwiczenie rozpoczyna się w 1:10 minucie - jest to standing rainbow crunch; w tym ćwiczeniu stań prosto z rękoma wyprostowanymi nad głową, trzymając oburącz ciężarek. Ćwiczenie to z pozycji wyjściowej polega na wykonaniu skrętu raz na lewą, raz na prawą stronę z lekkim lunge oraz jednoczesnym opuszczeniem rąk (z ciężarkiem) do wysokości kolana. Pamiętaj o zmianie kierunku stóp podczas wykonywania skrętów. 

#3 Trzecie ćwiczenie rozpoczyna się w 1:48 minucie -  wood chop with knee raise; ćwiczenie to polega na wykonaniu skrętu tułowia (brzucha) z jednoczesnym uniesieniem nogi. Podczas tego ćwiczenia skup się na skręcie tułowia mięśniami brzucha. Stajesz prosto, ciężarek utrzymasz w wyprostowanych obu rękach umieszczonych z lewej strony głowy, prawa noga ustawiona lekko w tył. Podczas ćwiczenia przekładasz ręce w dół obok bioder i unosisz prawą nogę do kąta prostego (udo-łydka). To samo na drugą stronę od minuty 2:22.

#4 Czwarte ćwiczenie rozpoczyna się w 2:50 minucie - figure 8 with twist; podczas tego ćwiczenia wykonujesz tzw. ósemki. Stań prosto z nogami ułożonymi na szerokość barków lub lekko ponad.  Złap ciężarek w obie ręce i umieść wyprostowane w dół po prawej stronie. Wykonaj przełożenie rąk z prawej strony na lewą z jednoczesnym wykonaniem delikatnego przysiadu. To samo wykonaj na stronę lewą. Ćwiczenie przypomina wiosłowanie.

#5 Piąte ćwiczenie rozpoczyna się w 3:33 minucie - sumo squat with side bend; podczas tego ćwiczenia stań prosto w nogami ułożonymi ponad szerokość barków i zrób przysiad (sumo squat).Ciężarek umieść nad gową trzymając go w obu rękach. Z pozycji wyjściowej wykonujesz skłon raz na prawą, raz na lewą stronę, pozostając ciągle w przysiadzie.

#6 Szóste ćwiczenie rozpoczyna się w 4:45 minucie - high kick; ćwiczenie to polega na wykonaniu wykopów w bok. Stań prosto z rękoma złączonymi na wysokości klatki piersiowej. Z tej pozycji wykonaj wykop prawą nogą w prawą stronę, utrzymując ciężar ciała na lewej nodze. Podczas wykopów staraj się utrzymywać stabilnie biodra. Pomiędzy wykopami wykonujesz lekki przysiad. Zrób to samo na lewą stronę - 5:16 minuta.

#7 Trening kończy się w 5:00 minucie. Gratulacje!

Poniżej znajdziecie trening na pośladki wg Aniołków Victoria's Secret.



Jak Wam się podoba ten trening?
Każdy trening, jaki prezentujemy warto wypróbować podczas swoich treningów.
Dodatkowy trening na pośladki nikomu nie zaszkodził.
Czekamy na Wasze opinie- może macie inne fajne propozycje treningów, które warto zamieścić na blogu? Piszcie w komentarzach.
Pozdrawiam 
reklama


5-minutowy trening mięśni brzucha od PopSugar! [wideo] Reviewed by Motywacja Non Stop on 19:51 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.