Efektywny Trening Modelujący Ramiona z Obciążeniem! [7 ćwiczeń]

Jeżeli chcesz wyrzeźbić ramiona i barki te ćwiczenia będą właśnie dla Ciebie. Ćwiczenia zostały zaprojektowane przez CosmoBody . Trenerem dzisiejszych ćwiczeń jest Astrid McGuire. Z ćwiczeń jakie zostaną Ci zaproponowane możesz stworzyć bardzo ciekawy zestaw treningowy.
reklama
Wystarczy, że będziesz postępować zgodnie z instrukcjami w tym artykule. Każde ćwiczenie składa się z Obrazka/gifa, który bardzo fajnie przedstawia jak wykonywać poszczególne ćwiczenie.


Dodatkowo ćwiczenie zostanie opisane poniżej. Do ćwiczeń na ramiona i barki potrzebujesz hantli lub butelek 0,5l. Nie ma na co czekać zabieramy się do ćwiczeń! Powodzenia!


źródło: www.cosmopolitan.com


1. Jumping Jacks With Overhead Dumbbell Press

Trzymaj hantle w każdej ręce i stań prosto. Następnie unieś hantle nad ramiona (dłonie muszą być skierowane do przodu) W momencie kiedy ręce dajesz do góry zrób skok – stopy dajemy od siebie. Można to ćwiczenie potraktować jako pajacyk lecz z obciążeniem. Zrób 3 serie po 20 powtórzeń.

To ćwiczenie bardzo fajnie działa na Twoje ramiona, plecy oraz nogi.
reklama


Zobacz kolejne ćwiczenia na ramiona i nie tylko.Łącząc każde z powyższych ćwiczeń możesz stworzyć bardzo ciekawy zestaw treningowy, który będzie trwał około 20 minut. Wszystkie jest uzależnione od Twojego stopnia zaawansowania. Zobacz kolejne ćwiczenia na ramiona i nie tylko.

1 z 7


Efektywny Trening Modelujący Ramiona z Obciążeniem! [7 ćwiczeń] Reviewed by Motywacja Non Stop on 13:01 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Oj trzeba ćwiczyć, bo jak to się pokazać w sukience jak ramiona są pfeee

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.