Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha, które naprawdę działają

Wiele osób podczas treningu skupia się przede wszystkim na wyrzeźbieniu mięśni prostych brzucha, ignorując mięśnie skośne brzucha. Jest to błąd, ponieważ mięśnie brzucha odgrywają bardzo istotną role podczas wykonywanie wielu ruchów. Dodatkowo bez rozwijania skośnych mięśni ni możesz liczyć na naprawdę atrakcyjny brzuch.
reklama
Jeżeli marzysz o brzuchu w kształcie litery “V” to niestety bez treningu mięśni skośnych nigdy tego nie osiągniesz. Silne skośne mięśnie brzucha wspierają oraz wzmacniają dolną część pleców, dzięki czemu możesz uniknąć bólów związanych z kręgosłupem.



źródło: http://www.popsugar.com/

Mięśnie te odpowiadają także dodatkowo za prawidłowa postawę ciała. Poniżej znajdziesz kilka ćwiczeń, dzięki którym wzmocnisz i uwidocznisz mięśnie skośne brzucha.

Lunge twist - podczas tego ćwiczenia stań prosto, trzymając w oburącz hantel. Wykonaj wykrok lewą nogą w przód, pamiętając o tym, aby ugięta noga tworzyła kąt prosty i kolano nie wychodziło poza pionową linie palców stóp z jednoczesnym wyprostowaniem rąk przed sobą (trzymając w nich hantel). W ten sposób uchronisz się od ewentualnych kontuzji kolana.

Z tej pozycji wykonaj skręt tułowia wraz z wyprostowanymi rękoma w lewą stronę. Wróć do pozycji początkowej i wykonaj ćwiczenie na prawa stronę. Ćwiczenie powtórz 12 razy, przy czym 1 powtórzenie obejmuje lewą i prawą stronę.
reklama
Podczas wykonywania tego ćwiczenia pamiętaj o zachowaniu prostych pleców i kolan nieprzekraczających linii palców stóp.

1 z 4



Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha, które naprawdę działają Reviewed by Motywacja Non Stop on 12:29 Rating: 5

2 komentarze:

  1. fajna propozycja muszę spróbować mam duży problem żeby zrzucić brzuch.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczynam trening :) Zobaczymy jak to będzie :D

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.