Wideo: rewelacyjny 5-minutowy trening mięśni brzucha Natalie Jill

Najtrudniejsza praca zawsze dotyczy tego, nad czym najbardziej nam zależy. I tak też jest z upragnionym przez większość z nas six pack'iem.  Nie ma nic za darmo. Na szczęście w internecie znajduje się mnóstwo świetnych nagrań z treningami na abs, dzięki czemu tym razem mogę zaprezentować kolejny wg mnie rewelacyjny trening na mięśnie brzucha. Każdy zamieszczony trening dokładnie opisujemy, aby w łatwy, zrozumiały oraz co najważniejsze, prawidłowy sposób został przez Ciebie wykonany. Zawsze pamiętaj o rozgrzewce i stretchingu.

Dzisiejszy trening, jaki chcę przedstawić jest u nas nowością. Trenerki, która prowadzi ćwiczenia jeszcze u nas nie było - nie wiem w sumie dlaczego. 
reklama


Trenerką, z którą ćwiczysz jest Natalie Jill. - niezwykle sympatyczna i swoim mega wyglądem motywująca do pracy. Trening, jaki prowadzi składa się z 6 ćwiczeń. Trwa jedyne  5 minut, jednak po tym czasie nie chcesz już więcej. Podczas wykonywania ćwiczeń zwracaj uwagę na ich poprawne wykonywanie, dzięki czemu unikniesz ewentualnych kontuzji.

Zobacz inny trening na mięśnie brzucha

źródło: https://www.youtube.com/watch?v=2P5DzFw8-jw
Opis każdego ćwiczenia:

#1 Trening rozpoczynamy w 20 sekundzie nagrania  - pierwsze ćwiczenie polega na tym, aby klęcząc na kolanach wykonać odchylenie (w tył) wyprostowanym tułowiem. Ręce trzymasz wyprostowane i złączone przed sobą, nogi (uda) ustawione na szerokość bioder. Podczas odchylania się napinają się nasze mięśnie brzucha, ale także pleców, pośladków i nóg. Patrz przed siebie. Wykonujesz odchylenie i powrót do pozycji początkowej.
reklama

#2 Drugie ćwiczenie rozpoczyna się w 1:40 minucie - w tym ćwiczeniu kładziesz się na plecach z nogami ugiętymi w kolanach i ustawionymi na szerokość bioder. Ręce trzymasz wzdłuż tułowia. Unosisz głowę i zaczynasz raz w prawo, raz w lewo wykonywać skręty tak, jakbyś chciała coś złapać. Tu pracują mięśnie skośne brzucha, więc staraj się aby ten skręt był wyczuwalny.

#3 Trzecie ćwiczenie rozpoczyna się w 2:30 minucie -  w tym ćwiczeniu dalej leżysz na plecach, jednak z nogami wyprostowanymi w górę. Ręce wzdłuż tułowia. Ćwiczenie to polega na opuszczaniu i unoszeniu nóg (obu jednocześnie). Opuszczasz tak nisko, jak jesteś w stanie, starając się, aby odcinek lędźwiowy nie odrywał się od podłoża. 

#4 Czwarte ćwiczenie rozpoczyna się w 3:33 minucie - ćwiczenie to polega na wykonaniu nożyc nogami. Leżąc na podłodze unieś plecy i oprzyj się na ramionach. Nogi wyprostowane, unieś nad podłożem i zacznij na przemian przekładać nogi (raz jedną, raz drugą), wykonując delikatne "nożyce".

#5 Piąte ćwiczenie rozpoczyna się w 4:08 minucie - w tym ćwiczeniu zmieniasz pozycję na low plank, czyli niską deskę z podparciem na łokciach. Stopy trzymasz blisko siebie. W trakcie tego ćwiczenia w pozycji low plank wykonujesz lekkie odepchnięcia palcami stóp w przód.

#6 Szóste ćwiczenie rozpoczyna się w 4:37 minucie - w tym ćwiczeniu stań prosto z nogami blisko siebie. Wykonaj ukłon ustawiając ręce blisko palców stóp - pozycja wyjściowa. Z tej pozycji przechodzisz powoli do pozycji plank, w której dodatkowo raz prawą, raz lewą ręką strasz się sięgnąć nieco dalej. Wracasz do połowy pozycji wyjściowej i powtarzasz ćwiczenie. Pamiętaj o zachowaniu prawidłowej postawy plank, czyli tułów w linii prostej od karku do pięt. 

#7 Trening kończy się w 5:10 minucie. Gratulacje!

Poniżej znajdziecie trening na pośladki wg Aniołków Victoria's Secret.

Jak Wam się podoba ten trening?
Każdy trening, jaki prezentujemy warto wypróbować podczas swoich treningów.
Dodatkowy trening na pośladki nikomu nie zaszkodził.
Czekamy na Wasze opinie- może macie inne fajne propozycje treningów, które warto zamieścić na blogu? Piszcie w komentarzach.
Pozdrawiam 
reklama




Wideo: rewelacyjny 5-minutowy trening mięśni brzucha Natalie Jill Reviewed by Motywacja Non Stop on 13:57 Rating: 5

3 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o takim ćwiczeniu. Na filmie widać jak wspaniale pracują przy tym mięśnie brzucha

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie żeby coś, ale na trening mięśni brzucha trzeba przeznaczyć "trochę" więcej niż 5 minut...
    Wiem co mówię, bo jestem trenerką personalną! :)
    http://www.xanto.org.uk/node/2457/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozmawiamy o 6 pack a nagle poniżej znajdziecie trening na pośladki.. Czy ja czegoś nie zajarzyłam? :D A trening dodam do reszty ćwiczeń, bo wyciska ładnie.

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.