Trening Mięśni Brzucha - Wzmacnia i Kształtuje Sixpack! [9 ćwiczeń]

Zabieramy się za nasze brzuszki. W dzisiejszym artykule zobaczycie 9 ćwiczeń na wyrzeźbienie brzucha, jakie wykorzystujemy w Pilates. Pamiętajcie, że ćwiczenia te mogą być dodatkiem do Waszych zestawów treningowych.


W każdym ćwiczeniu zobaczycie zdjęcie, które przedstawia poszczególne ćwiczenie, jak również opis. Nie ma na co czekać! Weź matę lub ręcznik i spróbuj tych ćwiczeń na wyrzeźbienie talii oraz brzucha.
reklama
1. The Hundred

Połóż się na macie, wyprostuj i ściśnij nogi. Ręce wyprostuj i trzymaj po boku. (A)

Podnieś obie nogi oraz ręce kilka centymetrów nad matę, ściśnij pośladki i napnij brzuch. Podnieś głowę tak, aby zobaczyć palce u stóp. (B)

źródło: www.pinterest.com autor: BETH BISCHOFF

Unieś ręce nad uda i przytrzymuj je w górze i opuszczaj. Nogi również unieś i opuszczaj w tym samym momencie co ręce. (C)
REKLAMA

Kompletny zestaw składa się z 10 serii i trwa około 5 minut. (jedna seria to 10 powtórzeń ćwiczenia).
Zobacz kolejne ćwiczenie, które poprawi Twój brzuch oraz talię. Wykorzystując powyższe ćwiczenie możesz stworzyć własny zestaw do ćwiczeń, który będzie dopasowany do Twoich wymagań.

1 z 9



Trening Mięśni Brzucha - Wzmacnia i Kształtuje Sixpack! [9 ćwiczeń] Reviewed by Motywacja Non Stop on 16:44 Rating: 5

2 komentarze:

  1. O to koniecznie muszę wprowadzić do swoich ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :D no to się biorę za swój brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.