Trening pleców dla kobiet

Większość treningów wykonywanych czy w domu, czy na siłowni skupia się przede wszystkim na obszarach tj. pośladki, brzuch oraz nogi. W przeciwieństwie do mężczyzn, kobiety zapominają lub celowo pomijają pracę nad plecami.Najtrudniejszą rzeczą w utracie wagi i dążeniu do pięknej figury jest utrata zbędnego tłuszczu.
reklama
Dobrze opracowany plan treningowy angażujący całe ciało pomoże w spaleniu zbędnej tkanki tłuszczowej i uwidocznieniu efektów pracy. Twoim zadaniem oprócz treningów cardio powinno być skoncentrowanie się na wzmocnieniu i wyrzeźbieniu wszystkich partii mięśni. 

źródło: www.bodybuilding.com

Tak, jak było wspomniane na początku większość kobiet nie pracuje nad wyglądem swoich pleców, a szkoda! Wzmocnienie tej części ciała jest kluczowe w drodze do pięknego wyglądu. Silne plecy są ważne nie tylko ze względów estetycznych, ale przede wszystkim zdrowotnych. Mocne mięśnie pleców poprawiają naszą postawę, chronią przed bólem oraz uszkodzeniami ciała. W związku z tym postanowiliśmy podrzucić Wam kilka prostych ćwiczeń na mięśnie pleców, które mogą wykonać zarówno osoby początkujące, jak i zaawansowane. Poniżej znajdziecie kilka zestawów, które możecie wykonać w każdej chwili – wystarczy wykonać
reklama
10-20 powtórzeń, od 1-3 serii, aby cieszyć się pięknymi plecami.

Na kolejnych stronach zobaczysz ćwiczenia na plecy. Ćwiczenia będą zaprezentowane w formie obrazków i w formie wideo. Życzymy udanego treningu.

1 z 3


Trening pleców dla kobiet Reviewed by Motywacja Non Stop on 13:58 Rating: 5

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie, że takie ćwiczenia typowo dla kobiet, bo moim zdaniem panie powinny ćwiczyć inaczej niż panowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasze plecy troszkę inaczej są obciążone, niż plecy mężczyzn, wiadomo, że Panowie pracujący fizycznie mają o wiele większe obciążenie na tę część ciała

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.