9 Skutecznych Ćwiczeń Pomocnych Przy PMS! [9 joga ćwiczeń]

PMS to inaczej zespół napięcia przedmiesiączkowego. Najogólniej kojarzy się z wahaniami nastroju spowodowanymi dużymi skokami w poziomie hormonów, wzdęciami, skurczami czy bólami głowy. Czasem taki stan bywa dla nas nie do wytrzymania. Jednak istnieje kilka sposobów na to, aby złagodzić ten stan.
reklama
Według licznych badań, produkty bogate w wapń, witaminę D, tiaminę (witaminę B1) oraz ryboflawinę (witamina B2) mogą pomóc w złagodzeniu objawów PMS. Zaleca się dodanie takich produktów do jadłospisu co najmniej na tydzień przed miesiączką, aby uchronić się przed bólem. Postaw na płatki owsiane, siemię lniane, jarmuż, szpinak, jajka, nabiał, migdały oraz gorzką czekoladę (jednak z umiarem).

źródło: https://pl.pinterest.com/acumoxa/infertility-diets-and-therapies/

Początek procesu odchudzania jest bardzo prosty. Jeżeli tylko zaczniecie jeść mniej i ćwiczyć więcej nie na siły, aby nie stracić kilku kilogramów w dość krótkim czasie. Jest tak, ponieważ kiedy zmieniacie nawyki żywieniowe na zdrowe, dostarczacie więcej składników odżywczych i poziom nawodnienia wraca do normy w organizmie pojawia się efekt wypłukiwania. Ograniczenie kalorii, niedokarmienie oraz jednoczesne wykonywanie ćwiczeń zmuszają Wasze ciało do większego wykorzystywania zgromadzonych zapasów tłuszczowych na energię.
reklama


Na kolejnej stronie przygotowaliśmy ćwiczenia, które pomogą Wam złagodzić objawy PMS..

1 z 3
9 Skutecznych Ćwiczeń Pomocnych Przy PMS! [9 joga ćwiczeń] Reviewed by Motywacja Non Stop on 12:57 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.