Trening HIIT na zwiększenie efektów treningowych i spalenie tłuszczu raz na zawsze!

Trening interwałowy jest najgorętszą wersją ćwiczeń cardio. Uważany jest także za jeden z najlepszych powodów, dla których ćwiczenia mogą być przyjemne i efektywne. Dzięki treningom HIIT efekty w postaci utraty tłuszczu oraz lepszej wydajności są bardziej imponujące niż podczas wykonywania “standardowego” cardio, gdzie tempo ćwiczeń z reguły pozostaje na jednym poziomie.
reklama
Dzieje się tak, ponieważ interwały wymuszają wykonywanie ćwiczeń z większą intensywnością niż podczas jakiegokolwiek innego treningu. Rewelacyjna specyfika treningu interwałowego wymaga naprzemiennych okresów umiarkowanej aktywności z wybuchami totalnego wysiłku i maksymalnej intensywności podczas tej samej sesji ćwiczeń.

Zobacz wyzwanie z treningami HIIT

źródło: https://www.howyougetfit.com/Maximize-Workout-Benefits

Korzyści HIIT to przede wszystkim szybka utrata masy ciała, większa wytrzymałość i lepsze zdrowie.

Trening interwałowy pozwala pokonywać tzw. stres adaptacyjny. O co chodzi? Kiedy zachowuje się wykonywanie treningu na tym samym poziomie wysiłku przez cały czas, organizm bardzo szybko przyzwyczaja się i nie podnosi naszych możliwości. Dlatego tak wiele planów aerobikowych po pewnym czasie przestaje dawać takie rezultaty odchudzania czy wydajności, jakie chcesz.

Treningi wideo z ćwiczeniami HIIT

Po dodaniu w krótkich okresach wysokiej intensywności ćwiczeń, podczas których tętno jest podniesione do jego maksymalnej granicy, organizm zmuszony jest do wykorzystania nowych włókien mięśniowych. Dzięki temu nadal intensywnie spala kalorie nawet podczas wysiłku o umiarkowanej intensywności. Trening interwałowy pozwala dodatkowo przeznaczyć więcej czasu na ćwiczenie “na maxa” bardziej niż możesz, jeżeli zechcesz pójść na całość bez okresów odpoczynku.
W rezultacie, osiągniesz szybszy wzrost wydajności cardio oraz bardziej efektywne spalanie
węglowodanów i tłuszczów.

Trening interwałowy to szereg korzyści dla naszego organizmu:

- większa utrata masy ciała -
- szybsze spalanie tkanki tłuszczowej
- większa wytrzymałość
- lepszy metabolizm
- zdrowsze serce

reklama

Na kolejnej stronie znajdziecie cztery proste sposoby na to, aby zwiększyć własny poziom treningowy i spalić więcej tkanki tłuszczowej.

1 z 2



Trening HIIT na zwiększenie efektów treningowych i spalenie tłuszczu raz na zawsze! Reviewed by Motywacja Non Stop on 13:50 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Panowie polecam ze szczerego serca PAKIET DZIK na stronie www.igortreneronline.pl mój brat do niedawna borykał się z bardzo dużą otyłością.. Mało brakowało i przestałby wychodzić z domu, bo rówieśnicy się z niego śmiali. Skusiły go pozytywne opinie wielu firm na temat PAKIETU DZIK. I powiem Wam szczerze zmienił się nie do poznania.  Odkąd zaczął stosować wszystkie zalecenia to tłuszczu pozbywa się w oczach mam wrażenie jakby z każdym dniem jego sylwetka była dużo lepsza.  Dodatkowe plusy to, że zwiększył masę mięśniową na klatce i rękach. Prezentuje się bardzo okazale, moje koleżanki ciągle się za nim oglądają i pytają kto to. Hehe no takim braciszkiem to się można chwalić. Wejdźcie na www.igortreneronline.pl i sami sprawdźcie  Polecam

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.