Trening Wzmacniający i Ujędrniający Ramiona Dla Kobiet! [wideo]

Piękna sylwetka to nie tylko kształtne pośladki czy płaski brzuch. To przede wszystkim proporcjonalne ciało z wypracownymi wszystkimi partiami mięśni. I tu zaczynamy wchodzić w te jedne z najczęściej nielubianych przez kobiety do trenowania, a mianowicie ramiona. Jędrne ramiona same się nie zrobią!
reklama
Jeżeli chcesz, aby były zawsze nieskazitelne i bez zbędnej obwisłej skóry zwanej motylkami - musisz systematycznie je ćwiczyć. Dlatego też poniżej przedstawiam Ci rewelacyjny trening wzmacniający i ujędrniający ramiona. Poćwiczysz swoje barki, biceps oraz triceps.


Trening trwa około 16 minut. Składa się z 3 różnych obiegów po 3 ćwiczenia. Każde ćwicznie wykonujesz w 15 powtórzeniach (jeżeli będzie zbyt lekko, wykonaj je w 20 powtórzeniach).  Przed treningiem warto wykonać krótką rozgrzewką i stretchingiem na koniec. Pamiętaj o zachowaniu prawidłowej postawy podczas każdego ćwiczenia. Dzięki temu zapobiegniesz ewentualnym urazom lub kontuzjom.
reklama 


Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych postach udostępnianych na blogu.



Klik na urządzenia mobilne


Jak podobają Ci się ćwiczenia? Czekam na efekty systematycznego ich wykonania!




Trening Wzmacniający i Ujędrniający Ramiona Dla Kobiet! [wideo] Reviewed by Motywacja Non Stop on 09:21 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Ramiona są często pomijane, a to ważny element ćwiczeń. Korygują choćby dobrą postawę :)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.