Najlepsze Ćwiczenia Na Wewnętrzne i Zewnętrzne Mięśnie Ud! [8 ćwiczeń]

Szukasz innego lub może dodatkowego sposobu na wymodelowanie mięśni ud niż tylko przysiady czy wykroki? Być może już słyszałaś, że miejscowe kształtowanie mięśni nie działa w stu procentach, jednak możliwe jest wykonanie pewnych ruchów, które ukierunkowane na zewnętrzne i wewnętrzne mięśnie ud w większym stopniu pobudzą je do pracy.
reklama
Jak zauważysz, ilość powtórzeń każdego ćwiczenia jest dość duża. Ma to na celu całkowite zmęczenie mięśni ud, przez co każde ćwiczenie wykonujesz najpierw na prawą nogę i dopiero później na lewą.
reklama
Zaproponowane poniżej ćwiczenia możesz wykonać bez żadnego dodatkowego sprzętu - używając jedynie własnej masy ciała. Wtedy jednak musisz pamiętać o tym, aby każdy ruch wykonać niezwykle dokładnie, starając się napinać mięśnie pośladków, nóg czy brzucha. Jeżeli posiadasz w domu taśmę treningową i/lub obciążniki na kostki użyj ich. Tu także pamiętaj o dokładnym i wolnym wykonywaniu ćwiczeń.



Jak zacząć: w pierwszej kolejności połóż się na lewej stronie. W zależności od ćwiczenia użyj odpowiedniego sprzętu lub nie. Wykonaj wszystkie ćwiczenia na zewnętrzne mięśnie ud na prawą stronę, następnie na lewą i przejdź do ćwiczeń na wewnętrzne mięśnie ud. Te ćwiczenia wykonaj pobodnie jak poprzednio - najpierw wszystkie na prawą stronę, później lewą.

Aby uzyskać najlepsze wyniki i efekty warto dodać te ćwiczenia do treningu cardio i powtarzać je- razy w tygodniu.

Top 4 najlepszych ćwiczeń na ZEWNĘTRZNE mięśnie ud:

1. Two Pumps


2.  Check Mark


3.  Up & Over



4.  The Burner

reklama
Na następnej stronie znajdziesz najlepsze ćwiczenia na wewnętrzne mięśnie ud.
1 z 2




Najlepsze Ćwiczenia Na Wewnętrzne i Zewnętrzne Mięśnie Ud! [8 ćwiczeń] Reviewed by Motywacja Non Stop on 09:27 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.