8 Głównych Zasady Niezawodnego Treningu!

Jaki ostatnio znalazłaś powód, aby darować sobie trening? Hmm.... jestem ciekawa jaką wymówkę miałaś tym razem – brak czasu, brak efektów, brak siły, nuda? Z ogólnych obserwacji wynika, że ponad połowa osób zaczynających ćwiczyć kończy z treningami w ciągu trzech do sześciu miesięcy. Często początkowy zapał szybko opada, jeżeli nie zabierzemy się do tego w odpowiedni sposobów lub jeżeli nie zaplanujemy wszystkiego tak, jak to być powinno. Z czasem zaczynamy się po prostu gubić lub szukać na siłę czegoś nowego, innego, lepszego, szybszego.




Aby trening dał nam to czego oczekujemy musimy przemyśleć kilka kwestii. Poniżej dowiedz się, jak zabrać się za to prawidłowo:

1. określ swoją aktualną kondycję fizyczną

kiedy już podejmiesz decyzją o zmianę stylu życia lub zrzuceniu kilku kilogramów zacznij stopniowo, nie zabieraj się za ekstremalne ćwiczenia typu crossfit. Jeżeli od kilku lat nie ćwiczysz regularnie, taki trening może spowodować poważne kontuzje lub obrażenia Twojego ciała, które jest „zastałe”. Zacznij od ćwiczeń dla początkujących, dzięki którym wzmocnisz swoje ciało i stopniowo przyzwyczaisz do wysiłku i cięższych ćwiczeń

2. określ cel

reklama
podejście każdej osoby będzie inne w zależności od tego czy chcemy schudnąć, wyrzeźbić ciało, zwiększyć siłę czy wytrzymałość. Zaleca się, aby Twoje cele były konkretne, mierzalne, osiągalne itp. jednak określone w czasie np. schudnę 10kg w ciągu roku

1 z 4


8 Głównych Zasady Niezawodnego Treningu! Reviewed by Motywacja Non Stop on 09:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.