10-Tygodniowe Wyzwanie Na Wzmocnienie i Wymodelowanie Sylwetki!

Szukasz kolejnego wyzwania, które zwiększyłoby Twoją motywację i chęć do systematycznych ćwiczeń, a jednocześnie przyczyniłoby się do poprawy Twojej sylwetki? Dobrze tratiłaś! Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy 10-tygodniowe wyzwanie - inne niż do tej pory robiliśmy.
reklama
W tym wyzwaniu wykorzystaliśmy wiele kluczowych ćwiczeń, bez których codzienny trening nie może się obejść. Zestaw kompleksowych ćwiczeń, wzmacniających całe ciało jest tu podstawą do wymodelowania i wzmocnienia ciała oraz polepszenia wytrzymałości, siły i kondycji.



Systematyczność w ćwiczeniach to podstawa, dlatego staramy się zapewnić Ci jak najwięcej tej systematyczności. Nie odpuszczaj treningów, wykonuj je rzetelnie i co najważniejsze w miarę własnych możliwości. Wykonanie mniejszej ilości powtórzeń, ale dokładniej jest zdecydowanie lepsze.
reklama
Poniżej zapraszam Cię do zapoznania się z planem treningowym 10-tygodniowego wyzwnania. To on bęzie Ci teraz towarzyszył przez najbliższe tygodnie.


WAŻNE:
1. Zaplanuj odpowiednie posiłki – zwiększysz wówczas efekty

2. Zrób zdjęcie przed rozpoczęciem wyzwania

3. Zrób pomiary ciała- bardzo ważne (wiele osób później żałuje, że tego nie zrobiło)

4. Systematycznie Trenuj! Pisz komentarze, że Trening Zrobiony
reklama

Na następnej stronie zapraszam Cię do zapoznania się z zestawem przygotoanych ćwiceń, które będziesz wykonywać w obecnym 10-tygodniowym wyzwaniu.

1 z 2
10-Tygodniowe Wyzwanie Na Wzmocnienie i Wymodelowanie Sylwetki! Reviewed by Motywacja Non Stop on 10:30 Rating: 5

4 komentarze:

  1. codziennie to samo przez 10tyg będzie czy zmieni się plan po tygodniu????

    OdpowiedzUsuń
  2. trening zrobiony :) :) super było mega się zneczylam 5 serii zrobionych :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa tematyka tego blog. Lubię blogi tego typu. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.