Odchudzający Trening Interwałowy | Spal 600 Kcal! [wideo]

Odchudzanie i  utrata zbednych kilogramów jest znacznie łatwiejsza, kiedy oprócz diety wdrozysz także ćwiczenia. Nawet najmniejsza ilość dodatkowej aktywności potrafi zdzaiałać cuda. Jeżeli natomiast w pełni angażujesz się w utratę kilogramów warto potawić na konkretny trening, który wspomoże Twoje wysiłki.
reklama
I taki jest właśnie zaproponowany przez nas trening interwałowy. Poniższy trening spala kalorie na długo po jego zakończeniu. Ćwicz 2-4 razy w tygodniu, aby wzmocnić swoje ciało, podkręcić metabolizm i przede wszystkim wrzucić zbędne kilogramy. Pamiętaj, że efekty zależą od diety, jaką prowadzisz. Przygotuj matę do ćwiczeń i zaczynaj.


Trening trwa około 30 minut. Dodatkowo zawsze wykonujesz 40 sekundowe ćwiczenie stabilizacyjne.  Trening ten zawiera rozgrzewkę oraz stretching na koniec. Pamiętaj o zachowaniu prawidłowej postawy podczas każdego ćwiczenia. Dzięki temu zapobiegniesz ewentualnym urazom lub kontuzjom.
reklama 


Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych postach udostępnianych na blogu.



Klik na urządzenia mobilne


Jak podobają Ci się ćwiczenia? Czekam na efekty systematycznego ich wykonania!




Odchudzający Trening Interwałowy | Spal 600 Kcal! [wideo] Reviewed by Motywacja Non Stop on 10:54 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Start! biust-100, talia-85, biodra-102, rozmiar 40-42. Pierwszy trening ciężki, około 1/4 czasu musiałam odpoczywać, ale nie poddaję się.

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.