6 ćwiczeń wspomagających redukcję tkanki tłuszczowej na udach!

Większość kobiet podczas treningów skupia się przede wszystkim na ćwiczeniach, mających na celu pomóc osiągnąć płaski brzuch. Istnieje jednak pewnien - dość spory - odsetek kobiet, które swoje działania skupiają głównie na tym, aby mieć szczupłe uda. Tak! Uda zajmują drugie miejsce w rankingu marzeń nad najlepiej wyglądającą częścią ciała.
reklama
Niestety uda należą do tych części naszego ciała, które sprawiają kobietom najwięcej problemu w wymodelowaniu. W większości przypadków bez względu na to, jaką dietę by nie stosowały tam właśnie najdłużej utrzymuje się i zbiera zbędna tkanka tłuszczowa oraz cellulit czy rozstępy. Na szczęście wszystko może zmienić wdrożenie systematycznych ćwiczeń ukierunkowanych na spalenie tłuszczu z tych okolic.
reklama
Proste ćwiczenia na szczupłe uda pomogą ukształtować sylwetkę. Najlepsze efekty pojawiają się wtedy, kiedy wraz z regularnymi ćwiczeniami będziesz przestrzegać zdrowej diety i pić dużo wody. Uda to trudna część ciała do wysmuklenia, jednak stosując się do powyższych wytycznych i będąc cierpliwą osiągniesz wszystko.

źródło: http://www.fitnessmagazine.com/workout/thighs/

Przystępując do wykonania zestawu ćwiczeń na szczupłe uda warto poświęcić kilka minut na rozgrzewkę. Nie musi ona być długa. Wystarczy przeznaczyć 5 -10 minut na rozgrzanie całego ciała poprzez np. marsz w miejscu, bieganie w miejscu, skakanie na skakance czy wykonanaie zwykłych pajacyków. Trening wyknaj w 3 - 4 seriach.

Zestaw 6 ćwiczeń na szczupłe uda, redukujący tkankę tłuszczową!

Przysiady 

-wykonuj to ćwiczene przez 30 sekund 
źródło: http://gethealthyu.com/exercise/basic-squat/

Seated Leg Extension

- wykonuj to ćwiczenie przez 30 sekund na każdą nogę
źródło: http://www.teluguone.com/vanitha/content/how-to-stay-fit-knees-74-28310.html#.WT_BGOvyiCg

Criss-Cross Power Jacks

- wykonuj to ćwiczenie przez 30 - 45 sekund
źródło: https://totalwoman.wordpress.com/page/2/
reklama

Sumo Squat with Lateral Raise

- wykonaj to ćwiczenie w 15 powtórzeniach
źródło: http://www.womenshealthmag.com/fitness/weekend-challenge-sumo-squat-lateral-raise

Inside Leg Lifts

- wykonuj to ćwiczenie przez 30 sekund na każdą nogę
źródło: https://pl.pinterest.com/pin/37999190583119151/

Lateral Step Out Squat

- wykonuj to ćwiczenie przez 30-45 sekund
źródło: http://gethealthyu.com/exercise/side-lunge/




6 ćwiczeń wspomagających redukcję tkanki tłuszczowej na udach! Reviewed by Motywacja Non Stop on 12:28 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.