3 najlepsze ćwiczenia na wewnętrzne mięśnie ud!

Jędrne uda to marzenie każdej kobiety, zwłaszcza kiedy zaczyna zbliżać się lato i czas wyjąć z szafy krótkie spodenki, spódniczki oraz bikini. Idealna sylwetka wymaga wiele czasu i pracy. Bardzo często okazuje się, że jedną z najtrudniejszych partii ciała do wymodelowania są wewnętrzne partie ud.
reklama
Aby skutecznie wyszczuplić wewnętrzne mięśnie ud należy regularnie wykonywać ćwiczenia angażujące przede wszystkim mięśnie przywodziciele uda, mięsień grzebieniowy oraz smukły. Treningi zmuszające do pracy te mięśnie naszego ciała mogą wydawać się dość trudne, jednak przy systematycznym ich wykonywaniu stają się proste i przyjemne.
reklama
Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud mają za zadanie w głównej mierze zmaksymalizować pracę i aktywność tych mięśni, które podczas zwykłego treningu mogą być bierne lub zaniedbywane. Niestety u wielu kobiet mięśnie wewnętrzne ud są dość słabe, co przekłada się na odkładanie w tym obszarze większej ilości tkanki tłuszczowej oraz utratę jędrności skóry.
źródło: http://www.sandipointe.com/leggings/leg-toning, http://newsmir.info/669929

Każdy wykonanay trening na te partię ciała będzie wpływał korzystnie, dlatego nie marnuj czasu. Jeżeli chcesz cieszyć się wspaniałymi udami wewnętrznymi poniżej ćwiczenia specjalnie dla Ciebie. Te 3 bardzo proste ćwiczenia warto wdrożyć na stałe do planu treningowego. Trenuj mięsnie te 3 razy w tygodniu i obserwuj efekty. 

Trening, składający się z poniższych ćwiczeń wykonuj w 3 seriach po 30 powtórzeń.

Sumo Squat Dumbbell

źródło: https://fitnesswithchelsea.wordpress.com/tag/plates/
reklama

Side Lunge Dumbbell

źródło:https://au.pinterest.com/explore/side-lunges/

Plank Jacks

źródło: https://www.popsugar.com/fitness/photo-gallery/30828261/image/34243103/Plyometrics-Plank-Jacks



3 najlepsze ćwiczenia na wewnętrzne mięśnie ud! Reviewed by Motywacja Non Stop on 12:48 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.