4 Ćwiczenia Na Płaski Brzuch, Które Dają Szybkie Efekty

Wszyscy marzymy o płaskim, zarysowanym brzuchu. Niestety wiele kobiet w dalszym ciągu w drodze osiągnięcia założonego celu opiera swoje treningi brzucha przede wszystkim na samych brzuszkach.
reklama
A przecież istnieje wiele znacznie lepszych i efektywniejszych ćwiczeń, które pozwalają na wypracowanie płaskiego brzucha.




Piękny brzuch wymaga pracy nad wszystkimi grupami mięśni w tym obszarze. Tym razem jednak przygotowałam prosty, ale skuteczny trening na mięśnie proste brzucha. Kilka ćwiczeń, dzięki którym wzmocnisz swoje mięśnie proste i poprawisz wygląd swojego brzucha.


źródło: https://www.skinnymom.com

Flutter kicks - podczas wykonywania tego ćwiczenia połóż się na plecach na podłożu z wyprostowanymi nogami oraz rękoma ułożonymi wzdłuż tułowia lub lekko pod pośladkami.

Unieś nogi nad podłożem ok. 30 cm, po czym na przemian przekładaj raz jedną, raz drugą nogę na przeciwną stronę.

Podczas wykonywania tego ćwiczenia staraj się nie odrywać odcinka lędźwiowego kręgosłupa od podłoża. Jeżeli ćwiczenie będzie sprawiało problem, unieś nogi nieco wyżej i wykonuj skrzyżowania.
reklama

Ćwiczenie wykonaj 15 razy, przy czym jedno powtórzenie to lewa noga na górze - prawa na dole i prawa na górze - lewa na dole.

1 z 4


4 Ćwiczenia Na Płaski Brzuch, Które Dają Szybkie Efekty Reviewed by Motywacja Non Stop on 19:45 Rating: 5

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie one wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do brzuszków kupiłam sobie jakiś czas temu urządzenie do ćwiczeń ab generator, ale przedstawione tu rysunki też wezmę pod uwagę pod względem ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.