Trening i dieta dla GRUSZKI

Po przejrzeniu poprzedniego artykułu, dotyczącego określenia typu swojej sylwetki Kliknij TU stwierdziłaś, że Twoje ciało ma kształt gruszki? Możesz być zaskoczona, ale posiadasz sylwetkę niezwykle atrakcyjną dla płci przeciwnej.

Kształt ciała przypominający gruszkę charakteryzuje się drobną górną częścią ciała w stosunku do dolnej. Kobiety, mające tego typu figurę są dość wąskie w ramionach, a bardziej obfite w dolnych częściach ciała.
reklama
Problemowe obszary: biodra i uda

Jeszcze raz sprawdźmy czy na pewno jesteś gruszką – stań prosto, nie wciągając brzucha, a następnie zmierz swój obwód talii zaraz nad pępkiem i bioder w najszerszym ich miejscu. Teraz podziel uzyskany wynik talii przez bioder – jeżeli Twój wynik wynosi 0,8 lub mniej jesteś 100% gruszką!


Jeżeli wynik pokazał, że jesteś gruszką, to nie musisz zadręczać się obsesyjnie obniżeniem wagi lub obwodu swoich bioder i ud. Oczywiście każda z nas marzy o szczupłych i smukłych nogach, ale w idealnej sylwetce liczą się przede wszystkim proporcje i równowaga pomiędzy górną, a dolną częścią ciała. W związku z tym, w Twoim przypadku musisz swoje treningi skupić na wyrobieniu wyższych partii ciała. Twoje ciało zacznie wyglądać zdecydowanie lepiej, kiedy górna część nabierze trochę więcej mięśni ( zwłaszcza ramiona). Nie oznacza to, że zapominamy o pracy nad pośladkami, udami i biodrami. Zredukowanie tkanki tłuszczowej
reklama
w tych okolicach na pewno wpłynie korzystniej na Twój ogólny wygląd.

Gwiazdy, które mają również figurę gruszki to Jennifer lopez oraz Beyonce.

źródło: www.nypost.com                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        źródło: www.usmagazine.com/                                                       

1 z 4


Trening i dieta dla GRUSZKI Reviewed by Motywacja Non Stop on 17:57 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.