5 sposobów na przemycenie aktywności fizycznej w Twojej rodzinie

Po spędzeniu kilku godzin dziennie w pracy biurowej lub siedząc w komunikacji miejskiej podczas przenoszenia się z jednego miejsca w drugie niezwykle kuszące jest spędzenie wolnego czasu na kanapie. Ale czy to tak naprawdę Cię zrelaksuje? Następnym razem, gdy znajdziesz godzinę lub nieplanowany czas wolny, chwyć dzieci i wyjdź z nimi. Udowodniono, że rodziny, które działają razem są bardziej zżyte ze sobą i trzymają się, ponieważ mogą motywować i zachęcać się nawzajem. Ćwiczenia sprawdzą się tu jak nic innego.
reklama
 Masz możliwość spędzić czas z najbliższymi, wdrożyć trochę ruchu, zrelaksować się, odstresować i naładować pozytywną energią. Nie musisz od razu układać planu treningowego dla Was. Pokaże Ci jak łatwo namówisz rodzinę do wyjścia i wspólnej zabawy, a podstępnie wprowadzisz zdrowy styl życia.

 źródło: www.familynews.ro
Zagraj w parku - zabierz piłkę nożna, piłkę do koszykówki, baseball i rękawice lub frisbee i ogłoś rodzinny piknik. Zaopatrz koszyk lub turystyczną lodówkę w wodę oraz przekąski i wyjdź z rodziną do pobliskiego parku lub lasu na popołudniowy wypad. Wszyscy będziecie się tak dobrze bawić, że nie zauważysz, że właśnie przeprowadziłaś rodzinny trening

Popływaj – basen to świetny sposób, aby pozostać w formie i jest doskonałą opcja treningową dla osób w każdym wieku. W zależności od pory roku i Twojego miejsca zamieszkania możesz udać się na
reklama
basen kryty lub odkryty. Będzie to miłą alternatywą spędzenia czasu w gronie rodziny i okazja do zabawy. Pływanie pomaga poprawić równowagę, wytrzymałość i postawę oraz jest jedną z najlepszych form ćwiczeń sercowo-naczyniowych

1 z 2
5 sposobów na przemycenie aktywności fizycznej w Twojej rodzinie Reviewed by Motywacja Non Stop on 16:38 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.