4 proste ćwiczenia na płaski brzuch, które zrobisz w domu

Jeśli szukasz prostych ćwiczeń na mięśnie brzucha-trafiłaś idealnie. Mamy dla Ciebie 4 propozycje ćwiczeń na płaski brzuch.

reklama
Wiele kobiet, jak również mężczyzn zmaga się z problemem tkanki tłuszczowej w obszarze brzucha. Tkanka tłuszczowa, która odkłada się na brzuchu jest bardzo niebezpieczny dla twojego zdrowia. Jeśli posiadasz tkankę tłuszczową na brzuchu koniecznie zacznij zmieniać swoje nawyki żywieniowe oraz zacznij systematyczne ćwiczenia.


Podstawą oczywiście będzie odpowiednie odżywianie połączone z deficytem kalorycznym. Bez systematyczności i wytrwałości w odżywianiu nie osiągniesz swojego celu. Pamiętaj, aby zacząć małymi kroczkami. Na samym początku wyeliminuj słodycze, słodkie gazowane napoje, przekąski wieczorem. Bardzo ważne w procesie zdrowego odchudzania jest nawodnienie organizmu.
reklama
Zobacz również: Piękna talia i płaski brzuch: 10-minutowy trening wideo na na spalenie tkanki tłuszczowej

Kolejnym etapem będą ćwiczenia odchudzające, czyli cardio, interwałowe oraz tabata. Takie ćwiczenia mają za zadanie podkręcić twój metabolizm oraz spalać tkankę tłuszczą.

Ćwiczenia, jakie dla Ciebie przygotowaliśmy są przeznaczone dla osób, które chcą poprawić wygląd swojego brzucha. Ćwiczenia przyniosą najlepsze efekty, jeśli będziesz traktować je jako dodatek do treningu głównego.
reklama
Zobacz również: Płaski Brzuch: 4 ćwiczenia na utratę tkanki tłuszczowej na leżąco

Bardzo ważne, aby podczas tych ćwiczeń wykonywać je prawidłowo. Nie musisz wykonywać ich szybko, najważniejsze jest to, abyś wykonywała je systematycznie i starannie. Źle wykonywanie ćwiczenie może powodować kontuzję, ale również efekty będą słabsze.

Zobacz 4 proste ćwiczenia na płaski brzuch, który zrobisz w domu:

Ćwiczenie 1:


1. Umieść prawą kostkę i połóż na lewe kolano
2. Ręce umieść za głową
3. Przekręć tułów w prawo, ściskając brzuch, zbliżając lewy łokieć do prawego kolana, aż się dotkną
4. Powoli wróć do pozycji początkowej
5. Zakończ ćwiczenie i wykonaj ten sam zestaw na drugą stronę.

Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń na każdą ze stron.

Zobacz również: Płaski brzuch: 4 proste ćwiczenia na brzuch oraz talię

Ćwiczenie 2:

1. Połóż się na ziemi z rękami wyciągniętymi nad głową i wyprostowanymi nogami.
2. Podnieś w powietrze zarówno górną część ciała, jak i dolną część ciała, aż twoje ciało będzie wyglądać jak V.
3. Usiądź w ten sposób, dopóki nie będziesz w stanie dłużej go utrzymać.
4. Ważne jest, aby podczas wykonywania tego ćwiczenia trzymać plecy (kręgosłup) prosto. Ważne jest również, aby nogi były tak proste, jak to tylko możliwe.

Wykonaj 3 serie tego ćwiczenia po 10 powtórzeń.

Ćwiczenie 3:



1. Ćwiczenie zaczynasz od pozycji na czwaraka, ręce znajdują się pod ramionami, stopy oddalone od siebie.
2. Poruszaj się do przodu, jednocześnie przesuwając prawą rękę i lewą nogę ruchem pełzającym. Twoje kolana nie mogą dotknąć ziemi.
3. Następnie ten sam ruch wykonujesz do tyłu.
4. Wykonaj te same ruchy na drugą stronę.

Wykonaj 3 serie po 10 powtórzeń.

Ćwiczenie 4:


1. Ręce połóż na podłodze, które znajdują się pod ramionami.
2. Plecy muszą być proste podczas wykonywania tego ćwiczenia.
3. Nogi rozstawione poza szerokość bioder.
4. W jednym czasie zegnij lewe kolano oraz prawą rękę, która dotyka kolana.
5. Kolejnym etapem będzie wykonanie ćwiczenia na drugą stronę.

Wykonaj 3 serie tego ćwiczenia po 10 powtórzeń na każdą ze stron.
4 proste ćwiczenia na płaski brzuch, które zrobisz w domu Reviewed by Rafał on 20:11 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.