10 minutowy trening pleców dla kobiet

Bardzo często skupiamy się na treningach na mięśnie brzucha, nogi, ręce lub pośladki. Należy pamiętać o każdej części ciała dlatego dziś przedstawiamy Ci trening na poprawę wyglądu pleców.

reklama
Przygotowaliśmy dla Ciebie propozycje 10-minutowego treningu, w którym skupiamy się tylko i wyłącznie na mięśniach pleców. Do wykonania treningu, przygotuj 2 hantle, a jeśli ich nie posiadasz to butelki z wodą. Dobierz odpowiednio obciążenie do swoich możliwości. Możesz zacząć od wody 0,5l.

Pamiętaj o tym, że najlepszym treningiem na spalenie tkanki tłuszczowej jest trening cardio lub treningi interwałowe.

Zobacz jaki trening a spalenie tkanki tłuszczowej będzie dla Ciebie odpowiedni: "Jakie ćwiczenia są lepsze podczas odchudzania – trening cardio czy trening siłowy?"
reklama
Trening na mięśnie pleców przynosi ogrom korzyści dla całego ciała. Odpowiednio rozwinięte mięśnie grzbietu sprawiają wrażenie, że talia jest smuklejsza. To nie są jedyne korzyści - kolejnym z nich jest brak tłuszczyku, który zawsze pojawia się przy biustonoszu. Na zdjęciu poniżej widać oznaczenie miejsca numerem 2. Reasumując warto do treningów cardio dodać dodatkowe treningi, które skupiają się tylko na mięśniach pleców.

10 minutowy trening pleców dla kobiet
reklama
Zobacz również: "Trening Cardio – Podkręca Metabolizm i Spalanie Zbędnych Kalorii! [wideo]"


Zobacz 10 minutowy trening pleców dla kobiet 


10 minutowy trening pleców dla kobiet Reviewed by Sylwia on 13:15 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

Adres e-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.