Trening Mięśni Brzucha - 4 Skuteczne Ćwiczenia!

Mocne mięśnie brzucha przekładają się także na stabilność naszego kręgosłupa. Nie każdy o tym myśli podczas pracy nad płaskim brzuchem, jednak ćwicząc je otrzymujesz dwie korzyści w jednym. Idealnie wymodelowany brzuch to marzenie wielu osób, z których tylko garstka podejmuje działania i wysiłki.
reklama
Płaskiego brzucha nie osiągniesz jedynie ćwiczeniami - tu istotna, a może i najważniejsza jest dieta. Systematyczne ćwiczenia pomogą Ci wzmocnić mięśnie brzucha, które wraz z utratą tkanki tłuszczowej uwidocznią się i pojawi się tzw. six pack.

4 ćwiczenia na mięsnie brzucha

Warto wykonywać różne ćwiczenia i urozmaicać treningi, dlatego poniżej przygotowałam zestaw 4 ćwiczeń, które przybliżą Cię do upragnionego celu. Wystarczy przeznaczyć kilka minut na ich wykonanie. W zależności od kondycji wykonaj od 1 do 3 serii.
reklama
Poznaj zestaw 4 skutecznych ćwiczeń, dzięki którym wzmocnisz swoje mięśnie oraz poprawisz wygląd brzucha.

#1 Arms-high partial situp - ćwiczenie angażuje mięśnie proste brzucha. Wykonaj 15-20 powtórzeń.
reklama


#2 Air bike crunches - ćwiczenie angażuje mięśnie proste i skośne brzucha. Wykonaj 15-20 powtórzeń na każdą stronę.


#3 Windshield wipers - ćwiczenie angażuje do pracy mięśnie proste i skośne brzucha. Wykonaj 15-20 powtórzeń.


#4 Side jackknifes - ćwiczenie angażuje mięśnie skośne brzucha. Wykonaj 15-20 powtórzeń.




Trening Mięśni Brzucha - 4 Skuteczne Ćwiczenia! Reviewed by Sylwia on 21:41 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

Adres e-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.