Antycellulitowy Trening Na Uda i Pośladki! [wideo]

Jest jednym z najbardziej nielubianych, wręcz znienawidzinych przez nas panie "elementem" na naszym ciele, a myślę tu o cellulicie. Jest problemem, z którym bardzo trudno jest się uporać i pozbyć. Wiele kobiet mimo regularnych ćwiczeń i odpowiedniej diety nie może sobie z nim poradzić. I niestety może go mieć każda z nas...Ta szczuplejsza i ta o pełnych kształtach. Nie ma reguły!
reklama
Jednak nie możesz poddać się i pozwolić, aby cellulit "opanował" Twoje ciało w każdym obszarze. Prawidłowe odżywianie to połowa sukcesu w pozbyciu się cellulitu. Drugą połowę stanowią ćwiczenia i ogromna dawka cierpliwości. W likwidacji pomarańczowej skórki pomcne są pewne ćwiczenia, które przezentuje trenerka z nagrania oraz dodatkowe użycie innych sprzętów tj. na przykład roller.


Trening trwa około 25 minut.  Zawiera już rozgrzewkę oraz stretchingu na koniec. Przygotuj matę oraz roller lub butelkę z wodą o regularnym kształcie. Pamiętaj o zachowaniu prawidłowej postawy podczas każdego ćwiczenia. Dzięki temu zapobiegniesz ewentualnym urazom lub kontuzjom.
reklama 


Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych postach udostępnianych na blogu.



Klik na urządzenia mobilne


Jak podobają Ci się ćwiczenia? Czekam na efekty systematycznego ich wykonania!




Antycellulitowy Trening Na Uda i Pośladki! [wideo] Reviewed by Motywacja Non Stop on 10:18 Rating: 5

2 komentarze:

  1. extra! a ja biegam siłownia, i po ciąży super wyglądam, używałam do tego taki Maternea z kofeina antycellulitowy, ale najwaznijsze ruch!

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.