Ćwiczenia pilates wyszczuplające i modelujące uda

Jeżeli Twoim głównym celem treningowym są smukłe i szczuplejsze uda, Pilates może być dokładnie tym, czego szukasz. Pilates należy do form ćwiczeń, które wykorzystają z kontrolowanych ruchów w celu poprawy elastyczności, siły oraz równowagi. Istnieje kilka ćwiczeń pilates, które ukierunkowane są na uda, dzięki czemu stają się one silniejsze i szczuplejsze.
reklama
Zanim wdrożysz lub przejdziesz na ćwiczenia pilates, musisz dokładnie określić swoje oczekiwania dotyczące tego, co możesz zrobić. Każdy ma inny typ ciała i niestety nie ma żadnego schematu ćwiczeń na świecie, które mogą zmienić naturalną budowę ciała na inną. Chodzi o to, że niektórzy ludzie mają tzw. “szczelinę” między udami, która wizualnie wyszczupla uda.
reklama
Nie ma żadnych korzyści zdrowotnych z jej posiadania i czasem bywa tak, że przy pewnym typie budowy ciała nie pojawia się ona. Ale to nie jest nic złego.

źródło: http://wallup.net/, http://lovingtheclimb.com/

Przed rozpoczęciem treningów upewnij się, że jesteś rozciągnięta oraz mięśnie są dobrze rozgrzane. Stretching pomaga w zapobieganiu obrażeniom podczas ćwiczeń. Pamiętaj, że jeżeli w trakcie wykonywania danego ćwiczenia poczujesz ból o silnym natężeniu, zaprzestań wykonywanie ćwiczenia i odpocznij. Poniżej znajdziesz kilka ćwiczeń pilates wyszczuplających uda. Możesz wykonać od 1 do 3 serii, w zależności od kondycji.

źródło: http://vkool.com/

#1 Pilates side split - będziesz potrzebować małego ręcznik, szmatkę lub specjalny dysk do ćwiczeń. Stań ze stopami na szerokość bioder, pod prawą stopą umieść dysk lub ręcznik. Rozłóż ręce na boki. Przesuń prawą stopę w prawym kierunku (jak na zdjęciu). Opierając ciężar i siłę na lewej nodze, dociągnij prawą nogę tak, aby wrócić do pozycji początkowej. Wykonaj 15 powtórzeń na każdą stronę.

źródło: http://blog.naver.com/
#2 Pilates bridge - wykonując to ćwiczenie w pierwszej kolejności połóż się na podłodze na plecach, z rękoma ułożonymi wzdłuż tułowia, nogami złączonymi i ugiętymi w kolanach oraz stopami ułożonymi płasko na podłodze. Głowa leży na podłodze, twarzą skierowana ku górze. Z tak przyjętej pozycji wykonaj uniesienie bioder (pośladków) ku górze, spinając w tym samym czasie mięśnie brzucha oraz pośladków.

Staraj się unieść biodra najwyżej, jak jesteś w stanie, wytrzymaj 3-5 sekund i wróć do pozycji początkowej (opuść biodra). Wykonaj 15 powtórzeń.
reklama

Na następnej stronie znajdziesz trzy ćwiczenia na wyszczuplenie ud.

1 z 3



Ćwiczenia pilates wyszczuplające i modelujące uda Reviewed by Motywacja Non Stop on 09:43 Rating: 5

1 komentarz:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.