9 ćwiczeń na bolące biodra i plecy - joga

Nierozciągnięte biodra bywają często osłabione i mogą powodować niekiedy problemy. Gdy coś nie działa tak, jak trzeba mogą pojawić się bóle podczas chodzenia czy nawet siedzenia. Na szczęście, dzięki odpowiednim ćwiczeniom rozciągającym możliwe jest złagodzenia lub wyeliminowanie bólu, zwiększenie płynności poruszania się i zmniejszenie ryzyka na poważne obrażenia w dolnej części ciała.
reklama
Poniżej znajdziesz kilka prostych ćwiczeń, które pomogą Ci rozciągnąć oraz wzmocnić biodra. Ważne jest tu, aby słuchać swojego ciała i w przypadku dużego bólu zmniejszyć stopień nasilenia ćwiczenia lub zaprzestać wykonywania go.

źródło: http://workouts.susumeviton.com/list-of-back-workouts/


#1 Lizard Lower Lunge - zdjęcie powyżej..

Przyjmij pozycję niskiego plank, po czym prawą nogę przenieś i umieść tuż obok prawego ramienia. Ugnij lekko kolano lewej nogi, opierając stopę na palcach delikatnie pochyl pięte do tyłu tak, aby poczuć rozciąganie mięśni łydki. Biodra staraj się trzymać równolegle do podłoża. Aby wzmocnić i podnieść poziom ćwiczenia, trzymaj lewe kolano proste. Przytrzymaj pozycję ok. 30s, po czym zmień stronę.
reklama


Podczas wykonywania tej pozycji możesz wspomóc się bloczkiem do treningu jogi.



1 z 9


9 ćwiczeń na bolące biodra i plecy - joga Reviewed by Motywacja Non Stop on 13:24 Rating: 5

1 komentarz:

  1. A w ciąży joga jest dobra? Czy lepiej z niej rezygnować?

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.