Trening i dieta dla klepsydry

Od dawna zastanawiałaś się, jaki jest Twój typ sylwetki? Mam nadzieję, że przed rozpoczęciem czytania tego artykułu zajrzałaś do postu, w którym pomagamy w określeniu typu własnego ciała ==> Kliknij TU. Dzięki niemu będziesz w stanie dokładnie stwierdzić czy na pewno jesteś klepsydrą. Jeżeli tak, to posiadasz ciało będące kwintesencją kobiecego wyglądu!


Dla przypomnienia, klepsydra charakteryzuje się identycznym rozmiarem górnej i dolnej części ciała. Mając tego typu budowę ciała Twój biust i biodra będą miały taki sam obwód, natomiast Twoja talia w porównaniu do nich będzie rewelacyjnie zarysowana, wąska oraz znacznie mniejsza (15-23cm).


Problemowe obszary: ramiona (triceps), podbrzusze, biodra, wewnętrzna i zewnętrzna część ud

Kobiety, mające figurę w kształcie klepsydry doskonale zdają sobie sprawę, że każdy kilogram więcej na wadze, uwidoczni się przede wszystkim na ich biodrach i biuście. Nie mniej jednak wąska talia nie zrobi się sama i tak, jak każda kobieta, klepsydra także musi o nią dbać. Dobór odpowiednich ćwiczeń fizycznych podkreśli Twoje atuty oraz pomoże w wysmukleniu ciała i nadaniu mu bardziej szczupłego wyglądu. Ważnym elementem w treningu klepsydry jest w pierwszej kolejności spalenie zbędnej tkanki
reklama
tłuszczowej, po czym dopiero wtedy wdrożenie obciążenia. innym przypadku zamiast wyszczuplić sylwetkę, rozbudujesz ją.

Gwiazdy, które mają również figurę klepsydry, to Kim Kardashian oraz Scarlett Johansson.

1 z 4


Trening i dieta dla klepsydry Reviewed by Motywacja Non Stop on 17:20 Rating: 5

7 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie bardzo, dlaczego jako klepsydra nie powinnam biegać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie mnie ten fakt ciekawi ja jako klepsydra uważam bieganie jako odpowiedni trening cardio który jest dla mnie praktyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o to, aby nie rozbudowywać mięśni ud. Bieganie rozbudowuje tą parię naszych mięśni.

      Usuń
    2. Bieganie wysmukla nogi, a nie je rozbudowuje jak treningi siłowe bezpośrednio na tą część ciała.Wystarczy zerknąć na nogi biegaczek długodystansowych.
      Dlatego bieganie jest ważne i pomocne!

      Usuń
  3. raczej chodzi o dokładnie odwrotny efekt... Co więc powinna trenować osoba o takim typie figury by wyszczuplić uda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bieganie dobrze wpływa na nogi, przede wszystkim na okolice bioder, brzuch i pośladki. Sprinty czy szybkie biegi owszem, rozbudują, lecz spokojne dlugodystansowe nie powinny. Ogólnie ciężko jest przecież coś zbudować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w szoku po przeczytaniu.. Wszystko robię na odwrót dla mojej sylwetki, i w ten sposób robię się przysadzista i się dziwę dlaczego..;/ Za dużo siłowego za mało umiarkowanego cardio, za dużo nabiału w diecie.. w ogl. połowa rzeczy na odwrót! Dzięki za otworzenie oczu :)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.