14-dniowe Wyzwanie Na Płaski Brzuch Jędrne Pośladki!

Startujemy z nowym 14-dniowym wyzwaniem, którego głównym zadaniem jest utrzymanie systematyczności w Twojej codziennej aktywności fizycznej. Zmuszanie ciała nawet do najmniejszego ruchu pomoże nie tylko zachować czy osiągnąć szczupłą sylwetkę, ale także w dużej mierze sprawi, że Twoja sprawnośc będzie na najwyższym poziomie bardzo długo.
reklama
Przygotowaliśmy kolejne wyzwanie, jednak pierwsze w tym roku. Podczas tego wyzwania tradycyjnie będziemy dążyć do spalenia jak największej ilości tkanki tłuszczowej poprzez ćwiczenia cardio i HIIT. W tym wyzwaniu jednak duży nacisk kładziemy na wzmocnienie i wymodelowanie brzucha oraz ujędrnienie pośladków. Przygotuj matę do ćwiczeń, hantle oraz dobrą parę butów. Do dzieła!


Systematyczność w ćwiczeniach to podstawa, dlatego staramy się zapewnić Ci jak najwięcej tej systematyczności. Nie odpuszczaj treningów, wykonuj je rzetelnie i co najważniejsze w miarę własnych możliwości. Wykonanie mniejszej ilości powtórzeń, ale dokładniej jest zdecydowanie lepsze.
reklama
Jak widzicie będzie się działo..Przed pamiętajcie o dokładnych pomiarów ciała.
Jak dokonywać pomiaru obwodów ciała? >> Kliknij TU
Tabela do wpisania wyników pomiarów >> Kliknij TU
Zobacz Metamorfozy naszych fanów >> Kliknij TU


WAŻNE:
1. Zaplanuj odpowiednie posiłki – zwiększysz wówczas efekty
2. Zrób zdjęcie przed rozpoczęciem wyzwania
3. Zrób pomiary ciała- bardzo ważne (wiele osób później żałuje, że tego nie zrobiło)
4. Systematycznie Trenuj! Pisz komentarze, że Trening Zrobiony


Kilka informacji o treningach:
Trenujemy z Tobą, dlatego wiemy, co możesz czuć, ale pamiętaj będzie rewelacyjnie. Głowa do góry i do dzieła.

Treningi zostały podzielone na dwa tygodnie. W pierwszym tygodni znajdziesz treningi od 1-7 dnia, przy czym 7 dzień będzie zawsze wolny od treningu). Kolejny tydzień zaczyna się od treningu "dzień 8". Tak, jak w poprzednim tygodniu, dzień siódmy - tu dzień 14 - będzie wolny.

Treningi trwają od 30 do 45 minut.

Wystarczy, że uruchomicie trening na dzisiejszy dzień i nie musicie ruszać się już z miejsca. 




Trening tydzień 1 – Kliknij TU
http://motywacjanonstop.blogspot.com/p/14-dniowe-wyzwanie-na-paski-brzuch.html

Trening tydzień 2 – Kliknij TU
http://motywacjanonstop.blogspot.com/p/14-dniowe-wyzwanie-na-paski-brzuch_17.html



**** UWAGA!
Przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą i dowiedz się, czy możesz wykonywać wszystkie zestawy treningowe. Biorąc udział w wydarzeniu bierzesz za siebie odpowiedzialność.




14-dniowe Wyzwanie Na Płaski Brzuch Jędrne Pośladki! Reviewed by Motywacja Non Stop on 10:35 Rating: 5

3 komentarze:

  1. Marta dzień 1 zrobiony

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wyzwania to ja rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 dzień wyzwania za mną :) MagdaLena

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.