Extra Sylwetka Do Lata - etap 1!

Aby Twoja sylwetka była cały czas rewelacyjna musisz systematycznie nad nią pracować. Nie wchodzą tu w grę żadne odstępstwa czy wymówki. Twoja motywacja i zaangażowanie muszą być na wysokim poziomie, a aby takie były potrzebujesz małej zachęty....i my taką dla Ciebie mamy!
reklama
Wyzwanie, które przygotowaliśmy na kolejne 3 miesiące będzie nieco inne, ale o tym później. "Extra Sylwetka Do Lata" to wyzwanie dla każdego, kto chce poprawić wygląd swojego ciała i poczuć się w nim lepiej. Podczas tego wyzwania, jak i poprzedniego, czekają na Ciebie głównie treningi cardio oraz HIIT, których zadaniem jest podkręcenie metabolizmu i spalenie większej ilości tkanki tłuszczowej.


Obecny cykl wyzwań będzie obejmował 4 tygodnie. Przez pierwsze 3 tygodnie systematycznie trenujesz i wyciskasz z siebie siódme poty, po to, aby w 4 tygodniu zregenerować się i przygotować na kolejny etap. Poniżej znajdziesz plan treningowy oraz nagrania z treningami.
reklama
Jak widzicie będzie się działo..Przed pamiętajcie o dokładnych pomiarów ciała.
Jak dokonywać pomiaru obwodów ciała? >> Kliknij TU
Tabela do wpisania wyników pomiarów >> Kliknij TU
Zobacz Metamorfozy naszych fanów >> Kliknij TU

WAŻNE:
1. Zaplanuj odpowiednie posiłki – zwiększysz wówczas efekty
2. Zrób zdjęcie przed rozpoczęciem wyzwania
3. Zrób pomiary ciała- bardzo ważne (wiele osób później żałuje, że tego nie zrobiło)
4. Systematycznie Trenuj! Pisz komentarze, że Trening Zrobiony

Plan treningowy do wyzwania:


Kilka informacji dotyczących wyzwania:

1. Trenujemy z Tobą, dlatego wiemy, co możesz czuć, ale pamiętaj będzie rewelacyjnie. Głowa do góry i do dzieła.

2. Treningi zostały podzielone na cztery tygodnie. Przez pierwsze trzy tygodnie wykonujesz poszczególne treningi z planu treningowego od 1 do 6 dnia tygodnia. Siódmy dzień jest zawsze dniem WOLNYM od ćwiczeń. Czwarty tydzień wyzwania to tydzień regeneracji i tzw. recovery week.

3. Treningi trwają od 20 minut do 55 minut.
reklama

Zapraszam Cię na następną stronę w celu zapoznania się z treningami, które będziesz wykonywać w tym miesiącu. Pamiętaj, że jeżeli nie jesteś w stanie wykonać jakiegoś ćwiczenia pomiń je lub postaraj się wykonać w wersji łatwiejszej.

1 z 2


Extra Sylwetka Do Lata - etap 1! Reviewed by Motywacja Non Stop on 10:13 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.