Kiedy najlepiej trenować?

Jeżeli chodzi o ćwiczenia to jedną z najtrudniejszych decyzji, zaraz po samej chęci ich wykonywania, jest ustalenie pory dnia, w której będziemy trenować. Niektórzy z nas rozpoczynają pracę w godzinach porannych, inny popołudniowych, a jeszcze inni wieczornych. Jeżeli wcześniej nie poświęcałeś czasu na ćwiczenia, ustalenie pory dnia może być dość trudne, ponieważ nie dość, że musisz zmotywować się do samego wysiłku to jeszcze w określonej porze.
reklama
Poranne treningi będą rewelacyjnym rozwiązaniem dla wszystkich tych, którzy są “rannymi ptaszkami” i lubią wstawać wczesnym porankiem. Jeżeli jesteś śpiochem lub masz pracę, która uniemożliwia Ci poranne wstawanie trening rano będzie dla Ciebie karą. Z drugiej strony ćwiczenia popołudniowe będą dobrym pomysłem, jeżeli masz czas wykonać je po pracy i przed obiadem.

kiedy jest najlepiej trenować?
źródło: http://www.popsugar.com/

Jednak, jeżeli Twój plan dnia jest napięty od samego rana do wieczora to prawdopodobnie nawet nie pomyślisz o wyjściu na siłownię czy ćwiczeniach w domu. Ostatnią i chyba najbardziej wymagającą opcją będzie trening wieczorem. Polecany w ostateczności, ponieważ większości z nas o tej porze dnia brakuje już energii do działania. Więc, jaką porę wybrać?


Trening rano….


Prowadzenie porannego harmonogramu ćwiczeń jest doskonałym pomysłem, jeżeli lubisz działać od samego rana i budzić się wcześnie. Ćwiczenia przed pracą to wyzwanie, które dla każdego, kto nie widzi problemu z ustawieniem budzika na min. 30minut wcześniej i wyjściem z łóżka będzie idealne. Dla większość ludzi poranne ćwiczenia są skuteczne, ponieważ uwzględniają oni treningi jako część ich stylu życia, a nie jedynie przyzwyczajenie, nawyk do odhaczenia. Poranne treningi wydają się najbardziej efektywne, ponieważ o tej porze nasz umysł jest “czysty”, niczym nie zakłócony (telefony, maile, spotkania, rozmowy itp.). Skupiamy się wtedy jedynie na danym treningu. 
reklama

Ćwiczenie na czczo w tym czasie jest dobre, jeżeli starasz się poprawić jakość snu oraz zmniejszyć poziom tkanki tłuszczowej w ciele. Przez pojęcie “na czczo” mam namyśli to, że ostatni posiłek był jedzony około 8h temu, a śniadanie zjesz dopiero po zakończonym treningu.

1 z 2


Kiedy najlepiej trenować? Reviewed by Motywacja Non Stop on 18:53 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.