9 wskazówek pomocnych w osiągnięciu wymarzonej sylwetki

Styczeń i postanowienia noworoczne już dawno za nami! Jednym z najczęstszych jest oczywiście zrzucenie kilku kilogramów i poprawa wyglądu sylwetki. W związku z tym jestem ciekawa, ilu z Was tak naprawdę zaczęło działać i pracować nad swoim ciałem. Do lata i czasu urlopowego zostało już kilka tygodni. Jeżeli do tej pory jeszcze nic nie zrobiłaś lub nie zrobiłeś - nie szkodzi. Teraz jest ostatni moment na to, aby zacząć i cieszyć lepszym wyglądem na plaży.
reklama
Czas odkurzyć stare buty sportowe i ruszyć, dzięki czemu możesz stracić kilka zbędnych kilogramów lub w większym stopniu wymodelować swoje ciało na wakacje. Nieważne, czy jesteś osobą początkującą czy po dłuższej przerwie braku aktywności fizycznej -zawsze jest dobry czas na zmiany i powroty. Poniżej znajdziesz kilka porad na temat tego, jak zacząć przygodę ze zdrowym stylem życia. Tych kilka wskazówek będzie Ci pomocnych w trudnych chwilach tj. uczucie zmęczenia, zły humor, frustracja lub głodu. Ok, zaczynamy….

źródło: http://www.enfemenino.com/bienestar/entrenamiento-abdominal-d23157c293719.html

#1 Przed rozpoczęciem zważ się, zmierz i zrób zdjęcie
Czego unikaj: nie oceniaj siebie i nie wariuj na punkcie obecnego wyglądu

Nikt z nas nie lubi swojego wyglądu w pierwszym dniu robienia zdjęć i pomiarów. Zebranie informacji tj. waga czy obwód talii będzie pomocne w procesie zmiany. Musisz mieć przecież coś, z czym będzie badać Twój progres. To jest Twoje miejsce startu! Po 30 dniach (ewentualnie co 2 tygodnie), kiedy zrobisz pomiary ponownie będzie możliwe zobaczenie zmian, jakie zaszły na Twoim ciele.

Zobacz jak prawidłowo dokonać pomiary ciała.

#2 Waż się raz w tygodniu
Czego unikaj: ważenia dzień w dzień

Codzienna weryfikacja łamię tę zasadę. Nie poleca się codziennego ważenia, jednak niektórym osobom może pomóc to utrzymać się w ryzach. Twoja waga może wahać się każdego dnia w zależności od ilości soli spożytej danego dnia, poziomu wydalenia potu podczas treningu, wizyty w toalecie itp.

Jeżeli jesteś typem osoby, która zniechęca się widokiem kilogramów na wadze zaleca się ważenie raz w tygodniu w ten sam dzień i o tej samej porze. Takie działanie da Ci lepszy ogólny obraz i trend zmian.
reklama

Warto pamiętać, że w pierwszych tygodniach waga zdecydowanie szybciej spada niż później.

1 z 4


9 wskazówek pomocnych w osiągnięciu wymarzonej sylwetki Reviewed by Motywacja Non Stop on 13:42 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.