5 super ćwiczeń, które podniosą Twoje pośladki


Wiele z Was marzy o tym, aby mieć piękne pośladki i wyglądać atrakcyjnie w stroju kąpielowym.

Jeżeli nie ćwiczyłaś przez jakiś czas, a Twoje pośladki nie podobają Ci się  - wprowadź koniecznie poniższe ćwiczenia. Pomogą Ci one podnieść i ujędrnić pośladki.
reklama
Pamiętaj o tym, że nie ma magicznych ćwiczeń, które w kilka dni zmienią Twoje ciało w "idealne". Tylko ciężka praca i systematyka pomoże Ci osiągnąć sukces.

Ćwiczenia są bardzo proste do wykonania, ale dają bardzo dobre efekty. Ćwiczenia spokojnie możesz wykonać w domu.

Jeżeli chęć zmiany jest oraz motywcja - zaczynamy!


Poniżej znajdziesz kilka ćwiczeń, które należy wykonywać 20 lub 30 razy na każdą stronę.
Nie rób przerwy między ćwiczeniami.
Wykonaj dwie serie.
reklama

5 ćwiczeń na podniesienie Twoich pośladków:


#1. Single-Leg Glute Bridge

źródło: https://julielohre.com/

#2. Heel-Lifted Sumo Squat

reklama
#3. Bear Plank Leg Lift
źródło: https://jacksonless.com/
 
#4. Single-Leg Dead Lift

 


#5. Squat Jumps

źródło: skimble.com

5 super ćwiczeń, które podniosą Twoje pośladki Reviewed by Sylwia on 21:58 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

Adres e-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.