Etap 2 Wywania Sexy Flexi! Czas Ponieść Poprzeczkę!

Szczupła sylwetka u większości z nas to efekt ciężkiej pracy, systematycznych ćwiczeń i odpowiedniego podejścia do odżywiania. Chcemy motywować Cię każdego dnia do aktywności fizycznej, a co jak nie wyzwanie treningowe będzie tego najlepszym rozwiązaniem. I tak, więc jest i ono!
reklama
Kolejny etap wyzwania SEXY FLEXI pora rozpocząć. Podczas tego wyzwania czekają na Ciebie przede wszystkim treningi cardio oraz HIIT, których zadaniem jest podkręcenie metabolizmu i spalenie większej ilości tkanki tłuszczowej. Dodamy w tym wyzwaniu także treningi z obciążeniem, których zadaniem będzie większe modelowanie ciała/


Systematyczność w ćwiczeniach to podstawa, dlatego staramy się zapewnić Ci jak najwięcej tej systematyczności. Nie odpuszczaj treningów, wykonuj je rzetelnie i co najważniejsze w miarę własnych możliwości. Wykonanie mniejszej ilości powtórzeń, ale dokładniej jest zdecydowanie lepsze.
reklama
Jak widzicie będzie się działo..Przed pamiętajcie o dokładnych pomiarów ciała.
Jak dokonywać pomiaru obwodów ciała? >> Kliknij TU
Tabela do wpisania wyników pomiarów >> Kliknij TU
Zobacz Metamorfozy naszych fanów >> Kliknij TU


WAŻNE:
1. Zaplanuj odpowiednie posiłki – zwiększysz wówczas efekty
2. Zrób zdjęcie przed rozpoczęciem wyzwania
3. Zrób pomiary ciała- bardzo ważne (wiele osób później żałuje, że tego nie zrobiło)
4. Systematycznie Trenuj! Pisz komentarze, że Trening Zrobiony


Kilka informacji o treningach:
Trenujemy z Tobą, dlatego wiemy, co możesz czuć, ale pamiętaj będzie rewelacyjnie. Głowa do góry i do dzieła.

Treningi zostały podzielone na dwa tygodnie. W pierwszym tygodni znajdziesz treningi od 1-7 dnia, przy czym 7 dzień będzie zawsze wolny od treningu). Kolejny tydzień zaczyna się od treningu "dzień 8". Tak, jak w poprzednim tygodniu, dzień siódmy - tu dzień 14 - będzie wolny.

Treningi trwają od około 30 minut do maksymalnie 45 minut.

Wystarczy, że uruchomicie trening na dzisiejszy dzień i nie musicie ruszać się już z miejsca. 




Trening tydzień 1 – Kliknij TU
http://motywacjanonstop.blogspot.com/p/14-dniowe-wyzwanie-na-paski-brzuch.html

Trening tydzień 2 – Kliknij TU
http://motywacjanonstop.blogspot.com/p/14-dniowe-wyzwanie-na-paski-brzuch_17.html



**** UWAGA!
Przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą i dowiedz się, czy możesz wykonywać wszystkie zestawy treningowe. Biorąc udział w wydarzeniu bierzesz za siebie odpowiedzialność.




Etap 2 Wywania Sexy Flexi! Czas Ponieść Poprzeczkę! Reviewed by Motywacja Non Stop on 10:10 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Naprawdę świetny jest ten blog. Nie moge się doczekać kolejnych wpisów.

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.