Wyzwanie na styczeń 2017 "NOWOROCZNE POSTANOWIENIE"

Nowy roku nas przywitał i zakończył okres totalnego luzu oraz odstępstw od diety w świątecznym czasie. Jeżeli do tej pory nie znalazłaś powodu, aby zmienić swój styl życia lub pofolgowałaś sobie pod koniec roku to idealny czas na to, aby RUSZYĆ SIĘ i zmienić coś. Nasze pierwsze w tym roku wyzwanie jest właśnie po to, abyś zaczęła!
reklama
"Noworoczne postanowienia" rozpoczynają cykl wyzwań, podczas których popracujemy nad sylwetką, lepszym wyglądem, ale przede wszystkim lepszym samopoczuciem. Podczas tego wyzwania czekają na Ciebie głównie treningi cardio oraz HIIT, których zadaniem jest podkręcenie metabolizmu i spalenie większej ilości tkanki tłuszczowej. Tu także podane zostały treningi na brzuch oraz boczki, które mają dodatkowo wysmuklić Twoje ciało.



W pierwszym tygodniu wyzwania postawimy na wdrożenie się, po czym w drugim podniesiemy nieco poprzeczkę.
reklama
Jak widzicie będzie się działo..Przed pamiętajcie o dokładnych pomiarów ciała.
Jak dokonywać pomiaru obwodów ciała? >> Kliknij TU
Tabela do wpisania wyników pomiarów >> Kliknij TU
Zobacz Metamorfozy naszych fanów >> Kliknij TU


WAŻNE:
1. Zaplanuj odpowiednie posiłki – zwiększysz wówczas efekty
2. Zrób zdjęcie przed rozpoczęciem wyzwania
3. Zrób pomiary ciała- bardzo ważne (wiele osób później żałuje, że tego nie zrobiło)
4. Systematycznie Trenuj! Pisz komentarze, że Trening Zrobiony


Kilka informacji o treningach:
Trenujemy z Tobą, dlatego wiemy, co możesz czuć, ale pamiętaj będzie rewelacyjnie. Głowa do góry i do dzieła.

Treningi zostały podzielone na dwa tygodnie. W pierwszym tygodni znajdziesz treningi od 1-7 dnia, przy czym 7 dzień będzie zawsze wolny od treningu). Kolejny tydzień zaczyna się od treningu "dzień 8". Tak, jak w poprzednim tygodniu, dzień siódmy - tu dzień 14 - będzie wolny.

Treningi trwają około 30-45 minut (w większości dni kompletny trening składa się z 2 nagrań, które odtwarzane będą po zakończeniu poprzedniego filmiku). Dla ułatwienia są w tzw. playliście. Co to oznacza? Tylko i wyłącznie ułatwienie dla Was.

Wystarczy, że uruchomicie trening na dzisiejszy dzień i nie musicie ruszać się już z maty. Po skończonym jednym treningu, kolejny trening uruchomi się automatycznie. Poniżej przedstawiam screen, jak to wygląda w praktyce.

Wyjaśnienie dotyczące playlisty - przykład:

Trening tydzień 1 – Kliknij TU
http://motywacjanonstop.blogspot.com/p/14-dniowe-wyzwanie-na-paski-brzuch.html

Trening tydzień 2 – Kliknij TU
http://motywacjanonstop.blogspot.com/p/14-dniowe-wyzwanie-na-paski-brzuch_17.html



**** UWAGA!
Przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą i dowiedz się, czy możesz wykonywać wszystkie zestawy treningowe. Biorąc udział w wydarzeniu bierzesz za siebie odpowiedzialność.




Wyzwanie na styczeń 2017 "NOWOROCZNE POSTANOWIENIE" Reviewed by Motywacja Non Stop on 08:50 Rating: 5

4 komentarze:

  1. Mam pytanie. Czy rozgrzewka i rozciąganie są zawarte w tych treningach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Treningi są na spalenie tkanki tłuszczowej czy wyrzezbienie mięśni?

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.