Ćwiczenia na wewnętrzne mięśnie ud z obciążeniem

Dla większości kobiet, wewnętrzna część ud stanowi jeden z najtrudniejszych elementów do zredukowania tkanki tłuszczowej oraz wysmuklenia. Mimo, że istnieją pewne sprawdzone ćwiczenia na nogi w drodze zdrowego odchudzania, to niestety uda rządzą się swoimi prawami - tu spalanie tłuszczu jest kluczowe.<
reklama
Pierwsze treningi prowadzące do smukłych ud mogą być dość trudne i odczuwalne, jednak jeżeli jesteś gotowa, aby przeznaczyć kilka minut dziennie na ćwiczenia tych okolic, to możesz być pewna wyników i rewelacyjnych rezultatów.
reklama
Aby zintensyfikować ćwiczenia na wewnętrzne mięśnie ud poniżej znajdziesz trening na te partię mięśni z obciążeniem, które przyspieszy efekty.


#1. duck squat


źródło: http://vitaflexlifestyle.blog.com/

- przygotuj jeden ciężarek lub inne obciążenie, które będzie możliwe do wykorzystania w tym ćwiczeniu.

Rozpoczynając ćwiczenie stań prosto z szeroko rozstawionymi nogami i stopami ustawionymi “na zewnątrz”, jak do sumo squat. Obniż tułów do przysiadu i pozostań w tej pozycji.

Ciężarek utrzymuj pośrodku ciała obiema rękami. Z takiej pozycji wykonaj uniesienie na palce stóp, wytrzymując 5 sekund, po czym opuść pięty.
reklama

Podczas wykonywania “duck squat” pamiętaj o zachowaniu prostych pleców, prostej postawy oraz utrzymywaniu stóp równolegle do ud. Wykonaj 15 powtórzeń. Nie spiesz się.

1 z 2



Ćwiczenia na wewnętrzne mięśnie ud z obciążeniem Reviewed by Motywacja Non Stop on 09:39 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.