Ćwiczenia na pośladki z obciążeniem

Każda kobieta marzy o pięknych i jędrnych pośladkach. Kształt naszych pośladków jednak zależy od tak zwanych mięśni pośladkowych, na które składają się mięsień pośladkowy wielki, średni oraz mały. Tutaj ważną rolę odrywa także ilość posiadanej w tym miejscu tkanki tłuszczowej. Chodzenie, bieganie czy przysiady wpływają na działanie oraz pracę tych mięśni, jednak czasem to za mało.
reklama
Trening siłowy mięśni pośladków sprawi, że cel “brazylijskich pośladków” osiągniesz znacznie szybciej. Ćwiczenia z obciążeniem pomogą Ci nieco bardziej wypracować i zaokrąglić wygląd pośladków. Dlatego poniżej przygotowałam szybki trening z obciążeniem na pośladki, który możesz wykonać o każdej porze. Do każdego ćwiczenia potrzebne będą ciężarki lub hantle.

źródło: http://sport.onehowto.com/

Dumbbell side lunges




źródło: http://www.mixed-martial-arts-training.org/

Dumbbell side lunges - podczas wykonywania tego ćwiczenia stań prosto ze złączonymi nogami oraz rękami ułożonymi wzdłuż tułowia, w obu rękach trzymaj ciężarki - pozycja początkowa. Z tej pozycji wykonaj wykrok prawą nogą w bok, uginając ją w kolanie.

Ręce wraz z utrzymywanymi ciężarkami przenieś na prawą stronę, układając je tak, aby między nimi znalazła się stopa prawej nogi.

Lewa noga w tym momencie jest wyprostowana, stopy skierowane do przodu, plecy zachowaj proste.
reklama
Pamiętaj, aby podczas wykroku w bok kolano nie przekroczyło linii palców stopy. Wróć do pozycji początkowej i powtórz ćwiczenie. Wykonaj 15-20 powtórzeń na każdą stronę.

1 z 4


Ćwiczenia na pośladki z obciążeniem Reviewed by Motywacja Non Stop on 12:27 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Ostatnie ćwiczenia niby takie nie pozorne, a wiem że daje genialne efekty

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.