Smukłe Nogi w Trzech Prostych Krokach! [4 wideo]

Każda kobieta chciałaby być szczęśliwą posiadaczką pięknych, smukłych nóg, jednak nie każdej chce się przeznaczyć czas na pracę nad ich wyglądem. A dlaczego? A dlatego, że wymaga to włożenia ciężkiej pracy i systematyczności. Nasze ciało najsilniejsze i najpotężniejsze mięśnie posiada poniżej pasa - pośladki, uda i łydki. Praca nad nimi może być często dość wymagający, wręcz męczący.
reklama
Wzmocnienie mięśni w dolnej części naszego ciała nie tylko pomaga dobrze wyglądać w spodniach czy legginsach, ale również wspiera uzyskanie mniejszego obwodu talii i lepszego zdrowia. Wykazano, że osoby z silnymi i umięśnionymi nogami miały zdecydowanie mniejszą ilość tłuszczu trzewnego, jednego z najbardziej niebezpiecznego rodzaju tłuszczów, którego nadmiar oplata narządy wewnętrzne, zwiększając ryzyko chorób serca, udaru mózgu, cukrzycy czy niektórych odmian raka. Gotów do pracy nad własnymi nogami? Poniższe wskazówki pozwolą Ci wzmocnić dolną część Twojego ciała, wyszczuplić ją i wzmocnić organizm.


Zacznij od podstaw….

reklama
Przysiady oraz martwy ciąg są jednymi z najlepszych i najsilniejszych ćwiczeń budujących mięśnie nóg, jednak wbrew pozorom są one dość trudne do opanowania. Jeżeli Twoja forma nie jest za dobra ryzykujesz obciążeniem stawów lub pleców. Osoby początkujące powinny zacząć od mniej zaawansowanych ruchów, które będą wpływały na te same grupy mięśni tj. wykroki (lunges), przysiady z piłką (przysiad, w którym piłka znajduje się między ścianą a naszymi plecami), step-up. Po opanowaniu tych ćwiczeń stopniowo możliwe jest wprowadzanie dodatkowych ćwiczeń tj. martwy ciąg (dadlift). Należy jednak zwracać szczególną uwagę na trzymanie prawidłowej postawy i wykonywanie powtórzeń od 8-12.

Nie pomijaj innych grup mięśni….


Chodzi to o pomijanie maszyn przeznaczonych do treningu nóg, jeżeli uczęszczasz na siłownię. Maszyny te są przydatne, jednak działają na pojedyncze mięśnie i w dużej mierze zwykle na jedną grupę. Zakładając, że jesteś sprawny i zdrowy, nie masz potrzeby spędzać mnóstwa czasu na ćwiczeniach typu leg extensions czy leg curls, które działają głównie na bazie tylko jednej grupy mięśni. Skup się na współzależnościach ćwiczeń, wybierając raczej wykroki (lunges) czy step-ups, które angażują do pracy wiele grup mięśni jednocześnie. Im więcej mięśni pracuje, tym bardziej budujesz mięśnie.

Zakończ wzmocnieniem….

Własne nogi wykorzystujesz do przemieszczania się w ciągu całego dnia, więc w zależności od tego jak dużo chodzisz, być może będziesz musiał pracować nieco ciężej, aby zmęczyć je bardziej niż to jest w przypadku górnych części ciała.

Staraj się łączyć ćwiczenia bardziej statyczne z dynamicznymi, aby pobudzić mięśnie, zmusić je do cięższej pracy i doprowadzić do stanu, gdzie będziesz mieć ochotę krzyczeć - jednak nie przestawaj ćwiczyć. Siła to przełamywanie własnych słabości.
reklama

Na kolejnej stronie znajdziesz ćwiczenia, które wysmuklą i nadadzą piękny kształt nogom.

1 z 2


Smukłe Nogi w Trzech Prostych Krokach! [4 wideo] Reviewed by Motywacja Non Stop on 19:53 Rating: 5

3 komentarze:

  1. Kto by pomyślał, że to takie proste ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak proste w teorii :D ciekawe jak sprawdzi sie w praktyce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A rozciąganie? Też wzmacnia mięśnie i wyszczupla nogi. A przy okazji może być przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.