Ćwiczenia Jogi Idealne Dla Mężczyzn do Modelowania Ciała!


Joga niestety ma dość złą reputację wśród większości mężczyzn, a zwłaszcza tych, którzy “nie grzeszą” elastycznością. My panie przepadamy za jogą i często nie rozumiemy o co chodzi tym facetom… Joga z całą pewnością może pomóc zwiększyć elastyczność i wytrzymałość naszego ciała, zmniejsza prawdopodobieństwo jego uszkodzenia, poprawia stabilność oraz zmniejsza bóle po-treningowe. W dużym stopniu ułatwia poruszanie się w codziennym życiu.

reklama
Dlatego postanowiłam zaprezentować Wam Panom kilka ćwiczeń z jogi, które rewelacyjnie poprawią waszą elastyczność. Poniższe ćwiczenia jogi są świetne zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet.


1. Mountain - ćwiczenie wzmacniające nogi, pośladki, kręgosłup, plecy oraz ramiona. Stań z prosto z lekko rozstawionymi nogami. Rozłóż ciężar ciała na palcach i piętach stóp oraz wewnętrznej i zewnętrznej ich krawędzi.
reklama
Napnij mięśnie łydek i ud. Zaangażuj dodatkowo mięśnie tułowia i otwórz klatkę piersiową poprzez poruszanie ramionami w przód i tył. Unieś głowę, wydłużając szyję i podnosząc delikatnie podbródek. Taką pozycję utrzymaj przez 20 oddechów, rozluźnij się i powtórz ćwiczenie.


źródło: http://jaihodeep.blogspot.com

2. Bridge pose - ćwiczenie wzmacnia kręgosłup, pośladki, uda i łydki. Aby wykonać tą pozycję należy położyć się w pierwszej kolejności na plecach. Ugnij nogi w kolanach i postaw stopy tak, aby pięty i kolana tworzyły linię prostą. Ręce ułóż wzdłuż tułowia. Rozluźnij ramiona. Unieś biodra w górę, spinając mięśnie pośladków i brzucha. Przytrzymaj 10-12 oddechów.

źródło: http://jaihodeep.blogspot.com

3. Boat pose - ćwiczenie wzmacnia brzuch, plecy, ramiona i nogi. Aby wykonać tę pozycję usiądź na podłodze z kolanami ugiętymi i stopami płasko ułożonymi na podłodze. Lekko odchyl się i unieś nogi w górę, prostując je w kolanach. Ręce w pierwszej kolejności trzymaj obok pośladków, podpierając się.
reklama
Po uniesieniu nóg, unieś ramiona tak,aby były równoległe do nóg. Zachowaj proste plecy. Wytrzymaj tak 10 oddechów, rozluźnij się i powtórz.

źródło: http://www.workaht.com

4. Tree pose - ćwiczenie poprawia równowagę, wzmacnia nogi, kręgosłup i pośladki. Stań wyprostowany z rękoma umieszczonymi na biodrach. Oddychaj powoli i kiedy będziesz gotów unieś jedną nogę i połóż jej stopę na wewnętrznej stronie uda drugiej nogi. Jeżeli czujesz się na siłach, przełóż ręce wyprostowane nad głową i złącz je. Wytrzymaj tak 10-12 oddechów. Ćwiczenie powtórz na obie strony.

źródło: http://transmanfag.tumblr.com/image/123545006169

Zobacz na kolejne stronie inne ćwiczenia.
1 z 2




Ćwiczenia Jogi Idealne Dla Mężczyzn do Modelowania Ciała! Reviewed by Motywacja Non Stop on 10:15 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Mojego faceta raczej nie namówiłabym na tego rodzaju ćwiczenia. Woli siłownię i bieganie.

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.