Trening z Kettlebells - Budowanie Siły i Spalanie Tłuszczu w Jednym! [wideo]

Ostatnimi dniami zastanawiałam się nad zakupem kettlebells. Są to żeliwne odważniki  z uchwytem, dzięki którym można nie tylko poprawić swoją wydolność czy ukształtować sylwetkę, ale również spalić niechcianą tkankę tłuszczową. Przeglądając różne strony zauważyłam, że coraz częściej pisze się o treningu z wykorzystaniem kettlebells. 
reklama
Ćwiczę już regularnie dość długi okres i widzę, że lekkie obciążenie może mi tylko pomóc w ukształtowaniu i ymodelowaniu wymarzonej sylwetki. Trening z odważnikami dla kobiet? Czemu nie! Należy jedynie dobrać odpowiednio trening i do pracy!

Jeżeli dopiero rozpoczynasz swoje treningi zapewne zobaczysz, że do spalenia tkanki tłuszczowej wystarczą treningi aerobowe, ale z biegiem czasu może się okazać, że chcesz czegoś więcej. Ja jestem właśnie na tym etapie. Uwielbiam trenować w domu, dlatego do ukształtowania sylwetki kettlebells według mnie będą idealne, Moim celem jest oczywiście tzw. six pack, nad którym bardzo intensywnie pracuje. Szukam już innych ciekawych rozwiązań.

Odważniki używane są zazwyczaj przy treningu funkcjonalnym, czyli opartym na ruchach, jakie wykonuje się w codziennym życiu. Sprawdziłam nieco bliżej, jak taki trening wygląda oraz jakie są jego zalety.

źródło: http://watchfit.com/exercise/killer-kettlebell-workouts-for-women/

Zacznijmy może od zalet, jakie prezentują producenci kettlebells…
  • koryguje postawę ciała,
  • kształtuje sylwetkę i skutecznie pomaga redukować tkankę tłuszczową,
  • zwiększa wytrzymałość mięśni,
  • wpływa korzystnie na napięcie mięśniowe i elastyczność skóry,
  • zwiększa gibkość,
  • zwiększa szybkość,
  • zwiększa wytrzymałość kości i więzadeł, grubość chrząstek i gęstość unaczynienia mięśni (redukuje ból i sztywność w stawach w chorobie zwyrodnieniowej stawów, redukuje ból pleców),
  • ujędrnia ciało

Główną, jak dla mnie zaletą jest to, że trening z odważnikiem angażuje mięśnie, które rzadko wzmacniamy.. Zdrowie najważniejsze.

Co jest bardzo interesujące – podobno przy tego rodzaju treningu można spalić  nawet 1200 kcal w godzinę! Jak dla mnie SZOK! Pytanie, czy to jest w ogóle możliwe?

Zamiast opisywać treningi z obciążnikiem dodaje kilka filmików, które bardzo mnie zainteresowały. Może jednak warto zainteresować się tego typu treningami?


25 Minute Kettlebell HIIT Workout with Kettlebell Exercises for Strength and Fat Burning/b>



Fitness Blender's Beginner Kettlebell Workout - Kell's Kettlebells Routine for Total Body Toning



Kettlebell Workout for Beginners | Invade London



Czy już testowałaś, taki rodzaj treningów?

Gotowy 14-dniowy plan treningowy z kettlebells znajdziesz tutaj

Według mnie będzie on naprawdę bardzo ciekawym i skutecznym rozwiązaniem dla wielu z Nas.
reklama


Trening z Kettlebells - Budowanie Siły i Spalanie Tłuszczu w Jednym! [wideo] Reviewed by Motywacja Non Stop on 16:51 Rating: 5

2 komentarze:

  1. Jak najbardziej polecam, saam zakup odważników jest jest dosc drogi, aczkolwiek na pewno opłacalny, z tym ze jesli nie potrafi sie wykonywać ćwiczeń poprawnie moze to przynieść wiecej krzywdy jak pożytku

    OdpowiedzUsuń
  2. Trenuje z kettlami od 1,5 roku. Schudłam 32 kg więc na pewno coś to daje i szczerze mówiąc, nie trzymam jakoś specjalnie diety. Kettle mają po prostu przesunięty środek ciężkości co wymaga od naszych mięśni stałego napięcia, utrzymywania równowagi i ogólnie pilnowania tego co się z tą "kulą" robi - bo to nie jest zabawka. Zaczynałam treningi od 4 i 8 kg kettli. Aktualnie trenuję z 16-18-20 kg i wierz mi... można spalić 1200 kcal!! Ale to musi być TRENING, pot ma się lać tak żeby przesłaniał twarz, wykonywać go trzeba w formie HIIT albo tabaty i wtedy naprawdę dużo można osiągnąć. Kolejną zaletą jest to, że jest to trening który się nie nudzi. W porównaniu do monotonnego biegania po bieżni ;) Zdecydowanie polecam!!

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.