5 najlepszych ćwiczeń wyszczuplających i ujędrniających uda oraz pośladki.

5 najlepszych ćwiczeń wyszczuplających i ujędrniających uda i pośladki.

Piękne i jędrne pośladki oraz smukłe uda to Twój cel?

reklama
Zobacz 5 bardzo prostych i skutecznych ćwiczeń, które angażują mięśnie pośladków oraz ud.
Ćwiczenia są bardzo proste, ale bardzo skuteczne. Poszczególne ćwiczenia angażują mięśnie pośladków oraz wewnętrzne uda.

Zapewne zadasz pytanie – ale czy mogę schudnąć z jednej części ciała w tym przypadku odchudzić nogi? Odpowiedź jest bardzo prosta – oczywiście, że nie. Nasz organizm sam decyduje, z której części ciała tkanka tłuszczowa zostanie spalona, ale ćwiczeniami nakierowanymi na poszczególną część ciała można przyspieszyć spalanie tłuszczu w konkretnym miejscu.

Na samym początku wykonaj 3 serie po 20 powtórzeń każdego ćwiczenia. W miarę możliwości zwiększaj ilość serii i powtórzeń w celu uzyskania lepszych efektów.

Dla osiągnięcia dużo lepszy efektów polecamy Ci dodać do poniższych ćwiczeń treningi spalające tkankę tłuszczową, które podkręcają metabolizm. Poniżej znajdziesz jedną z propozycji takiego treningu.
reklama
Zobacz "Odchudzający trening TABATA + BRZUCH - Wideo"

#Ćwiczenie 1:
reklama

#Ćwiczenie 2 :

#Ćwiczenie 3:

#Ćwiczenie 4:

#Ćwiczenie 5:

5 najlepszych ćwiczeń wyszczuplających i ujędrniających uda oraz pośladki. Reviewed by Sylwia on 15:10 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.