15-minutowy trening na dolne mięśnie brzucha

Trening na dolne mięśnie brzucha oraz skośne znajdziesz poniżej w tym artykule. Trening trwa 15 minut i wykonasz go spokojnie w zaciszu domowym bez dodatkowego sprzętu. Podczas całego treningu masz do wyboru 2 ćwiczenia - klasyczne i zmodyfikowane. Sam zdecyduj, które wykonasz. Przy rozpoczęciu każdego ćwiczenia możesz zobaczyć jakie mięśnie będą teraz pracowały.
reklama
Dodatkowo chcielibyśmy Ci wyjaśnić jedną ważną kwestie. Jeżeli masz problem z tkanką tłuszczową na brzuchu same ćwiczenia Ci nie wystarczą, aby skutecznie się jej pozbyć. Dodatkowo musisz nastawić się, że cały proces będzie trwał dłuższy czas.
reklama
- niezbędny do spalenia tkanki tłuszczowej jest deficyt kaloryczny, czyli mniejsza ilość kalorii w podrównaniu do Twojego zapotrzebowania.

- ćwiczenia cario lub interwałowe, które są musisz wdrożyć do treningów jeśli chcesz pozbyć się tkanki tłuszczowej. Szybkie i intensywne treningi interwałowe pozwalają spalać kalorie nawet po zakończonym treningu.
reklama
Nasze propozycje 6 treningów interwałowych / HIIT znajdziesz TU

Poniższy trening na mięśnie brzucha może być dodatkiem do treningu głównego.

Tym o to sposobem możesz zmniejszyć dolny tłuszcz z brzucha!

15-minutowy trening na dolne mięśnie brzucha i skośne

15-minutowy trening na dolne mięśnie brzucha Reviewed by Sylwia on 13:56 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

Adres e-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.