10-minutowy trening mięśni brzucha Olivii Wilde

Mięśnie brzucha to najczęściej trenowana część naszego ciała. Każdy z nas chciałby pochwalić się pięknym, płaskim czy wyrzeźbionym brzuchem. Samodzielne opracowanie treningu może być trudne dla kogoś, kto zaczyna. Na szczęście w internecie można znaleźć mnóstwo gotowych treningów na mięśnie brzucha.
reklama
Znalezienie najlepszego treningu może sprawiać problem, dlatego chciałam zaprezentować Ci trening przygotowany przez fantastyczną trenerkę Rebeccę Louise. Jest to zestaw specjalnie przygotowanych ćwiczeń na dolne, skośne i proste mięśnie brzucha. które mają pomóc w uzyskaniu brzucha, jak u przepięknej amerykańskiej aktorki - Olivii Wilde.
reklama
Zobacz również: "Jak spalić tłuszcz z brzucha? 7 skutecznych ćwiczeń"

10-minutowy trening mięśni brzucha

Trening mięśni brzucha przygotowany przez trenerkę trwa 10 minut i składa się z 10 ćwiczeń, wykonywanych około 30 sekund. Niektóre z ćwiczeń wykonujesz osobno raz na lewą, raz na prawą stronę.
reklama
Przed treningiem warto zrobić krótka 5-minutową rozgrzewkę i cool down na koniec. Trening ten idealnie nadaje się także jako dodatek do treningu głównego.


10-minutowy trening mięśni brzucha Olivii Wilde Reviewed by Sylwia on 17:28 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

Adres e-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.