Trening z Obciążeniem Strong&Slim! [wideo]

Bardzo wiele kobiet w dalszym ciągu unika ćwiczeń z obciążeniem myśląc, że taki zamiast nadać im lepszych kształtów - zrobi z nich napakowanego kulturystę. Bzdura. Trening z obciążeniem wspomaga kształtowanie ciała w szybszym tempie oraz pozwala na większe spalenie kalorii podczas ćwiczeń.
reklama
Doskonałym treningiem z użyciem hantli jest ten, który znajdziesz na dole strony. Trening nosi nazwę "strong and slim" nie bez powodu. Podczas niego popracujesz nad wzmocnieniem mięśni w całym ciele oraz wymodelowaniem sylwetki


Trening trwa 35  minut.  Zawiera rozgrzewki oraz stretchingu na koniec. Przygotuj parę cięższych hantli oraz matę do ćwiczeń. Pamiętaj o zachowaniu prawidłowej postawy podczas każdego ćwiczenia. Dzięki temu zapobiegniesz ewentualnym urazom lub kontuzjom.
reklama 


Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych postach udostępnianych na blogu.



Klik na urządzenia mobilne


Jak podobają Ci się ćwiczenia? Czekam na efekty systematycznego ich wykonania!




Trening z Obciążeniem Strong&Slim! [wideo] Reviewed by Motywacja Non Stop on 09:16 Rating: 5

4 komentarze:

  1. Super ćwiczenia :) 35 minut treningu to w sam raz aby zadbać o sylwetkę. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię ćwiczenia z obciążeniem :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog. Interesuję się tego typu tematyką. Uwielbiam tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężkie ćwiczenia...ale są efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.