Trening Całego Ciała z Taśmą Treningową Loop!

Niezbyt chętnie uczęszczasz na siłownie,na której nie czujesz się komfortowo lub w domu nie posiadasz odpowiedniego sprzętu obciążeniowego z różnych względów? Postaw na tani sposób na zmaksymalizowanie poziomu treningu i zaszalej z taśmą treningową! Taśmy te są doskonałym dodatkiem do każdego treningu siłowego.
reklama
Ten przenośny sprzęt do ćwiczeń możesz co najlepsze przechowywać w niezwykle prosty sposób. To sprawia, że możesz zabrać go dokądkolwiek zechcesz. Taśmy wykonane są w różnych rozmiarach, długościach oraz mocy, dzięki czemu możesz dostosować je do siebie i własnych możliwości. Taśma w zależności od poziomu oporu dostępna tutaj.
reklama
Zwykły trening możesz w łatwy sposób zmienić na bardziej efektywny i angażujący do pracy w większym stopniu wszystkie grupy mięśniowe. Większy opór dodatkowo sprawia, że trening staje się trudniejszy i pozwalający na spalenie większej ilości kalorii oraz tkanki tłuszczowej.



Najlepszy trening to taki, podczas którego będzie pracowało całe ciało. Dlatego poniżej znajdziesz gotowy zestaw treningowy, składający się z 5 ćwiczeń, który zmobilizuje do działania całe ciało. Zestaw wykonaj w 2-4 seriach w zależności od stopnia zaawansowania i własnej kondycji.



Ćwiczenie #1 Squat + shoulder sculpting
(pracują pośladki, łydki, uda, ramiona)

- stań z nogami ustawionymi nieco szerzej niż barki
- umieść taśmę tuż nad nadgarstkami i wyprostuj ręce przed sobą
- wykonaj przysiad z jednoczesnym rozszerzeniem rąk na boki
 - zwróć uwagę na to, aby po wykonaniu przysiadu kolana nie przekraczały linii palców stóp oraz ręce powinny być lekko ugięte w łokciu
- pamiętaj o zachowaniu prostych pleców podczas każdego ruchu - wykonaj 8 powtórzeń
reklama

Na nastepnej stronie zapraszam do zapoznania się z 4 kolejnymi ćwiczeniami.

1 z 2
Trening Całego Ciała z Taśmą Treningową Loop! Reviewed by Motywacja Non Stop on 12:19 Rating: 5

Brak komentarzy:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.